Harrikkamotoristeilla uhkailu
Nyt viimeistään tulee niin paljon turpaan, että hampaat noukitaan aamukakista ja turpa tuvan nurkasta. Hynysen auton ikkunat helisevät alas, kattotiilet irtioavat naapurin koirankopista, itse kovia kokenut koira juoksee korvat luimussa varmuuden vuoksi siltarumpuun turvaan. Helvetin portit ovat auenneet ja kuolleita pikkulintuja ropisee maahan, kun pihanurmikolle rullaa parijonossa satoja raivoisasti paukkuvia harrikoita. Työnnät oven eteen kaiken irtaimistosi ja lukitset itsesi pakastelokeroon, kun kuulet miten oveasi hakataan sormettomilla nahkahansikkailla. Harrikkamotoristit eivät näin vähästä antaudu, koska he huomaavat, että nurmikolla pystyy hyvin pitämään 1st annual Beatdown Rallyn. T-paita kauppiaat kurvaavat paikalle, bändilavaa viritellään, teltat nousevat (vaikka hotellimajoitustakin etsitään) ja infernaalinen ryyppääminen alkaa. Rakennetuille pyörille viritetään kilpailua, "HD-miehiä" vieroksutaan, vanhat parrat kertovat miten viimeksi oli parempi tunnelma, uudet yrittävät tunkea liki, kuppikuntaudutaan, otetaan viinaa ja pistetään rokkenrolliksi. Kuuntelet jäähdytysnesteputkea pitkin miten bakkanaalit pauhaa, stripparit pissivät puskiin, poliisi piirittää korttelia, auton päälle tehdään tarpeita ja portilla joku väärällä pyörällä itkee, että kyl hänellä on harrikka tallilla, mutta nyt hän on jalkamiehenä trumpalla. Viikonlopun tenutuksen päätteeksi revit itsesi irti kalapuikoista ja uskallat luovuttaa haisevan auton kautta kadota maisemista. Mutta harrikkaväki on tulossa ensi vuonnakin. Thanks for participant and quests and making party time for 1st annual Beatdown Rally!
Skootterimotoristeilla uhkailu
Kirpeä sirinä haittaa pahasti kesäistä päivää ja hätistelet kärpästä kimpustasi. Kun portista sirahtaa sisään kaksi pitkätukkaista ja partaista miestä, tajuat että nyt tuli huidottua väärää puuta. Paikalla on itse Hynynen pikimustalla skootterillaan, kuin manalan prinssi. Yrität pitää pokkaa, mutta se repeää kun Nikula ottaa takasitsillä kypärän pois. Tiedustelet herroilta, että mitä asia koskee.
Hynynen: Nyt vittu se auto tänne tai tapahtuu niin kamalia, ettei niitä voi tässä edes kertoakaan.
Sä: Heh heh.
Hynynen: Niin et tänne se kosla nyt heti tai me vedetään jätkä sua lättyyn.
Nikula: Niin vedetäänkiin-kiin-kiin.
Sä: Ha ha!
Hynynen: Ok, Nikula sä oot irti.
Nikula: Tänne se auto, mä oon ollu radiossa.
Sä: Ha ha!
Nikula: Kohta ei naurata, oon mä ollut lehessäkin.
Hynynen: Niin on ollutkiin-kiin-kiin.
Sä: Jätkät vois ruveta jokski koomikoiks, kun tuo perintäura näyttäs nousevan pystyyn.
Nikula: Tää ei jää tähän! Nikulalle ei vittuilla.
Hynynen: Ei vittuillakkaan-kaan-kaan.
Jatkat varastetun auton omistamista.