• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

#motorgbike lainaketju 2018 - 2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Moi!

Tarkoituksena ajaa rouvalle kortti, itse asiassa aloitettiin jo viime kesänä projektia. Onkos tää orgpyörä käytettävissä korttia ajavalle? Ja riittääkö jos minä olen jäsen ja vaimo liittyy sitten kortin saatuaan?

SLP sanoi:
Moi!

Tarkoituksena ajaa rouvalle kortti, itse asiassa aloitettiin jo viime kesänä projektia. Onkos tää orgpyörä käytettävissä korttia ajavalle? Ja riittääkö jos minä olen jäsen ja vaimo liittyy sitten kortin saatuaan?

"Lainattaessa tulee hyväksyä lainasopimus ja todentaa jäsenyytensä , henkilyytensä sekä todentaa kuljettamiseen oikeuttavan ajokortin"

Veikkaan, että vakuutuksen takia emme voi tuota lainata kortittomalle liikenteeseen. Mutta kysytään pyörää hallinnoivalta hallituksen jäseneltä...

EDIT: Eli ei saa lainata, jos ei ole korttia. Lisäksi jos lainaaja ei ole jäsen, niin toiminta katsotaan vuokraamiseksi, ja sitä meidän vakuutukset eivät kata.

Heti kun kortti on hallussa, niin ei muuta kuin #MotOrgBike alle ja baanalle :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Joutaisko helatorstaiksi PK-helahölkälle? Varmaan joutuu keskiviikkona jo hakemaan (ainakin avaimet)?

Laitoin Bandiitille yv:täkin, mut jos tähän vielä heittäis. Nyt torstakina 29.8 vois olla tarvetta pukamalla pyörälle?? Näyttää noi ilmat niin hyvältä.

Kiitos torstaista. Onnistuuko nyt lauantai IP - sunnuntai ilta. Mikäli sen joku ehtis tsekkaamaan. Öljyt vuotaa. Laitoin Mikolle messsngerilla kuvan.

Kiitos taas kerran. Vieläkin hieman ruiskii sitä öljyä, ei tuo paha oo, mut ehkä hieman häiritsevä. Jotain muutakin pientä fiksausta toi jo kaipais.

Täällä myös yksi kiinnostunut lainauksesta kaudella 2020! A2 korotus A-korttiin tehty viime kesänä, mutta omaa A2-pyörää en isompaan ole vaihtamassa. Siispä motorgbiken kokeilu voisi olla ihan mielenkiintoista. Mieluusti ottaisin pyörän ajotaito II -kurssille Alastarolle tai Ahvenistolle

#motorgbike on huollettu ja otetaan vakuutuksiin kohtapuolin.
Kaudelle 2020 tehdään uusi lainausketju.
Varauksia ei vielä oteta vastaan kun tarkka aloituspäivämäärä on vielä sopimatta Eurobikerin kanssa.

Lainausehtoihin tulee muutoksia, ainakin se että radalla ajaminen on kiellettyä, paitsi Motorg ry:n koulutuksissa.
Samalla halutaan että lämpötila nousee myös vähän siedettävämmäksi jottei ajovarusteet ja renkaat aiheuta hankaluuksia.

Samalla koitan hallituksesta rekrytä jatkajaa joka kesällä huolehtii lainauksista, itselläni menossa viimeinen kausi aktiivipalveluksessa. Toivotaan että tästä tulee kaikkien aikojen lainapyöräkesä ja kaikki lainaajat muistaa somettaa #motorbike lainaamisesta

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back