Go-Za
TET Linesman Finland
Toihan taitaa olla aika hyvä saavutus jäsenyytensä uusineiden määrässa??Salmon sanoi:872kpl jäsenkortteja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toihan taitaa olla aika hyvä saavutus jäsenyytensä uusineiden määrässa??Salmon sanoi:872kpl jäsenkortteja
Go-Za sanoi:Toihan taitaa olla aika hyvä saavutus jäsenyytensä uusineiden määrässa??
Salmon sanoi:872kpl jäsenkortteja lähti just äsken tuotantoon. Tarkkailkaa siis postianne ensi viikolla![]()
Yks kortti saapui. Toivottavasti tulloo toinenkin!Salmon sanoi:Tarkkailkaa siis postianne viikolla
Sama-perttu- sanoi:Olin tarkkana ja 2018 jäsenkortti siirretty postilaatikosta/-kuoresta lompakkoon![]()
Sama täällä-perttu- sanoi:Olin tarkkana ja 2018 jäsenkortti siirretty postilaatikosta/-kuoresta lompakkoon![]()

JMH sanoi:Kortti tuli. Pitäiskö huomenna asian kunniaksi jyräyttää fiiatti tulille?
pupu sanoi:Mulle posti toi jonku puolikaiman kortin, joka pölliny mun nikin![]()

pupu sanoi:Mulle posti toi jonku puolikaiman kortin, joka pölliny mun nikin![]()
Salmon sanoi:Käy muuttamassa profiiliin tiedot. Sieltä ne on kaivettu![]()

pupu sanoi:Millä ja miten se on siel muuttunu, ite en oo käynny moneen vuoteen sörkkimässä?
Kaikki 12 edellistä korttia, on tullu oikeella nimellä![]()