• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry tiedottaa - Vuoden 2018 jäsenyydet myynnissä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kortti tuli. Pitäiskö huomenna asian kunniaksi jyräyttää fiiatti tulille?

Mr Salonen Espoosta joutuu vielä odottamaan korttiaan, koska posti toi sen tänne länteen. Laitan kuoren uudestaan kustin poljettavaksi, katotaan mihin seuraavaksi menee.

Mulle posti toi jonku puolikaiman kortin, joka pölliny mun nikin :rant:

Tulipa HIAAAAAANO kortti & jäsenedut samassa paketissa! :thumbup:

Ja samantien tilasin Eurobikerilta NEOTECH:in visiirin ja pari sytytystulppaa niin SÄÄÄSTÖÄ tuli jo vallan, ettei visiirille jäänyt hintaa kun vaivaiset pari kymppiä - aattele!

Että kyllä org:in jäsenyys kannattaa! :WAZAAP:

btw: en vaan tiedä kuka kuvannu tuon..... ja missä.....onko miula ees muuten tommosta nahkaa...? :thumbsup:

67149679a5ef3b4db3c1d04a1918586f47380fd66a5c6f6a8b566e5cd83efd483fc059b2.jpg

pupu sanoi:
Mulle posti toi jonku puolikaiman kortin, joka pölliny mun nikin :rant:

Salmon sanoi:
Käy muuttamassa profiiliin tiedot. Sieltä ne on kaivettu :D

Millä ja miten se on siel muuttunu, ite en oo käynny moneen vuoteen sörkkimässä? :dunno:
Kaikki 12 edellistä korttia, on tullu oikeella nimellä :bye:

pupu sanoi:
Millä ja miten se on siel muuttunu, ite en oo käynny moneen vuoteen sörkkimässä? :dunno:
Kaikki 12 edellistä korttia, on tullu oikeella nimellä :bye:

Mä olen tehnyt kulisseissa kaikennäköistä puhdistustoimintaa ja yksi muutos liittyy jäsenkortteihin: osaan korteista tiedot haettiin vanhan kaupan asiakasrekisteristä, jossa tiedot eivät välttämättä pitäneet yhtä varsinaisen jäsenrekisterin kanssa.

Kauppaliitos heivattiin pois ja tiedot tulevat nyt kaikissa tapauksissa varsinaisesta jäsenrekisteristä.

Back