Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Markuss sanoi:Tänä kautena on tarkoitus käydä ensimmäistä kertaa motorgin järjestämillä ratapäivillä. Luin tuon ratapäiväinfo paketin mutta silti jäi epäselväksi ajotaito I, II ja III. Järjestetäänkö nämä siis aina motorgin ratapäivillä ja pitääkö I tai II olla käytynä jotta pääsee radalle ajamaan?
)Nitrous sanoi:Laajennetaanpa vielä tuota Herra pääkouluttajan vastausta vähän...
... Ensikertalaisille suosittelen lämpimästi Ajotaito II käymistä, koska sen avulla ratailusta ja moottoripyöräilystä yleensäkin saa paljon enemmän irti. Ja missä muualla saa ilmaiseski päivän kestävän mutka-ajoon suunnatun ajotaitokurssin ammattitaitoisten kouluttajien vetämänä? ...
Terveisin:
Kouluttajan retale

Knaku sanoi:Oikeastiko toi kurssi ei maksa mitään vaan sisältyy tuohon ratamaksuun?!! WHERE DO I SIGN ?
Nyt pitää olla nopea kun noin päivät tulee kauppaan.
Eihän toi oikeasti ole mahdollista...
Knaku sanoi:Oikeastiko toi kurssi ei maksa mitään vaan sisältyy tuohon ratamaksuun?!! WHERE DO I SIGN ?
Nyt pitää olla nopea kun noin päivät tulee kauppaan.
Eihän toi oikeasti ole mahdollista...
Kriisi sanoi:Ei ole vielä myynnissä, jäsenistölle kyllä tulevat noin viikkoa ennen muita myyntiin sitten kun.

qazwsx sanoi:Katselin kalenteria tuolta Auto24ringin ( Audruring) sivuilta ja siellä on varaus 1.-3.7. kumpi kalenteritieto on väärä?
Jone-83- sanoi:Taitaa osallistujakatoon syynä olla juurikin noi melurajat, oma pyörä menee onneksi helposti läpi, joten jokaisella päivällä ollaan mukana.![]()
Brocol sanoi:Ahvenistosta siis kyse. Nyt kun kävijämäärät on kuuleman mukaan laskussa, niin onko ratayhtiöltä tiedusteltu mahdollisuutta ajonaikaiseen melunmittaukseen, lähinnä siis pyörien osalta jotka ei aivan mene läpi staattisessa mittauksessa? Tuo tuntuu sulkevan/pelottavan useita kävijöitä pois.
Ristiriitainen tilanne tulee siitä, kun esim. koeajopäivillä (joilla olen käsittänyt käytettävän ohiajomittausta ja käsittääkseni ei kyse "melupäivästä") rataa voi kiertää samalla pyörällä (esim. vakio RC8) jolla taas toisen järjestäjän, esim. Orgin, tapahtuman joutuu jättämään väliin.
Kriisi sanoi:Ahvenistollahan on jo käytössä myös ohiajomittaus, näin ainakin ratayhtiön edustaja minulle kertoi 2 vuotta sitten. Oma Duke 690 R ei mene paikallaan mittauksesta läpi koska putki on niin matalalla ja koneen lähellä, mutta ratayhtiön edustaja päästi ajamaan ja kertoi liputtavansa pois jos ohiajomelu ylittyy. Ei ylittynyt mun mummovauhdillani.
mutta näitäkin asioita joutuu punnitsemaan kalustovalinnassa.Brocol sanoi:Aivan, sama ongelma on esim tuossa RC8:ssa. Liekö tätä mahdollista kokeilla myös Orgin päivillä?
killa, kiitos infosta. Olin käsityksessä että Motoparkissa vakiopyörät on aikalailla "turvassa".
edit. itsellä ei siis ole tällä hetkellä twiniä, eikä mitään muutakaan pyöräämutta näitäkin asioita joutuu punnitsemaan kalustovalinnassa.
Brocol sanoi:Olin käsityksessä että Motoparkissa vakiopyörät on aikalailla "turvassa".