Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
wanico sanoi:Nyt kauppa toimii taas ihan ongelmitta.
Tervetuloa ostoksille!
wanico sanoi:Nyt kauppa toimii taas ihan ongelmitta.
Tervetuloa ostoksille!
Telos sanoi:Taitaa taas olla vähän randomia nää kaupan ongelmat. Itse pystyin aamulla ostamaan ongelmitta. Tälläkin hetkellä näyttäisi toimivan.
jkkk sanoi:Onko Kemoran päivillä db rajotusta? Jos on,niin onko kuin tiukka?
shyhander sanoi:Onko sulla ollut siinä ylipäätään ongelmia? Ei mullakaan ennen mutta sitten kun se kerran jäi jumiin ostotapahtumassa niin sen jälkeen en ole kaupasta nähnyt vilaustakaan. Kauppa kyllä toimii, mutta mun käyttäjätunnus kaupassa ei.
Nitrous sanoi:Käytännössä ei ole, mutta ilman vaimenninta ei kuitenkaan radalle ole asiaa. Taitaa yleinen ympäristölupa rajoittaa melun 110dB:iin. Käytännössä siis kunhan vaimennin löytyy niin radalle pääsee.
Rekkamasa sanoi:Sama homma Botnia? Justiin oman purkin mykistys menossa, illemmalla kuulen kuin kävi.
jkkk sanoi:Onko Kemoran päivillä db rajotusta? Jos on,niin onko kuin tiukka?
Katos. Ollaanki sit tavattu! Kävin sillon juttelee teille ku olitte ahvenistolla!Rekkamasa sanoi:Kauhia ko alko jänksättää, kerran käyny radalla viime kesänä Affenistolla, vaikka laskin minkä pystyin niin oman kantin kun renkaidenkin puolesta olin radan hitain pyörä... Päivä vielä päätty kesken kolmannen ratavuoron kun kaveri rönäs rutkosensa ja lähettiin kaikki kolme vetään... sillon oli alla tuo nyttemmin myyty cbr, nyt tullaan daytonalla kunhan opin ensin ajaan sillä että kurssi tulee tarpeeseen...
Toi elokuun eka vkl on näköjään iskostunu jotenkin oman ajokauden main event:iksi, '13 jõgeva, '14 Ahvenisto, toivottavasti nyt tää...
tuhti sanoi:Katos. Ollaanki sit tavattu! Kävin sillon juttelee teille ku olitte ahvenistolla!