Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hannula sanoi:Nyt on niin paljon vaikeuksia kaupan kanssa että koko ratakausi on päätetty perua. Valitan.
sakker6 sanoi:Onko kellään samaa ongelmaa kuin itsellä. että vaikka on jäsen, niin kaupassa on tuote tarjolla täyteen hintaan? Muuten tuo kauppa näyttäisi pelaavan mutta Motoparkille tarjoaa päivän hinnaksi 85 ecua, vaikka vuoden 2015 jäsenkortti lepää lompsassa. Voipi tietysti olla että tämä profiili on jotenkin jo kuollu ja kuopattu kun en täällä ole varmaan vuoteen käyny, ja ei järjestelmä tunnista..tai jotain vastaavaa.? Tai minä oon maalta ja en vaan ymmärrä..tämä on yleensä ollut vastaus moneen kysymykseeni.
edit:Näköjään nuo siivet löytyvät tuolta kommentin vierestä, eli profiili on jollain tapaa iskussa mitä tuolta selatessa ymmärsin? Pitää vissiin kokeilla huomenna kaupan puolelle uudestaan..
JMH sanoi:Edellisellä sivulla jasu75:llä oli sama haaste. Tämä on samalla ilmeisesti uusi probleema, minkä vuoksi mieli voi olla aika matalana niin jäsenistöllä kuin ylläpidolla.
NOx sanoi:Toimi kuten pitääkin (Safari 8.0.4) ja liput ostettu kahteen ajeluun. Harmi, että huomasin vasta tänään lippujen tulleen myyntiin. Ehti bugit poistua. Ja lippuvuorot.![]()
Rekkamasa sanoi:Kertokaas tyhmälle miks porukka haluaa liputtamaan? Pääseekö sillä ilmaseks radalle tms?
JMH sanoi:Saapi ajaa ilmatteeksi.
Bacalao sanoi:mulla olis kaupan (siis nopeimmalle ilma eestä)
liputus vuoroja
alastaro 10.6
alastaro 11.6
ahvenisto 8.7
lähetä privaa niin tehdään kaupat![]()
Bacalao sanoi:mulla olis kaupan (siis nopeimmalle ilma eestä)
liputus vuoroja
alastaro 10.6
alastaro 11.6
ahvenisto 8.7
lähetä privaa niin tehdään kaupat![]()
Waille sanoi:Ja mihinkäs ryhmään nää lippuvuorot on?