• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg ry:n ratapäivät 2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun Chromella vaatii kaksi kertaa "KAUPPA"-linkin klikkauksen, vasta toisella menee uuteen kauppaan.

edit: Itse asiassa ei vaadi enää, äsken vaati. Ehkä cookiehässäkkää.

Oho!

Tarkista, että olet täyttänyt kaikki vaadittavat tilaajan tiedot.

Tuommosta herjaa. En saa toimimaan millään selaimella tai puhelimella. JA kaikki tiedot on täytetty.

Dealhill sanoi:
Tilasin ja maksoin 6 liputusvuoroa.
Omissa tiedoissa näkyisi vain 5 ostettua lippua (6 euroa silti veloitettu)

Näyttäisi siltä, että 24.5 Alastaro (4 vuoron päivä) putosi pois listalta.

Päivitys: Omissa tilauksissa ei näy kuin 5 lippua, mutta jos katsoo kaupasta, niin siellä onkin näppärä lista kaikista lipun ostaneista.
Siellä oma tunnukseni näkyi, eli ilmeisesti kaikki OK.

Sama homma.

Muuten toimi hienosti Firefoxilla, kunhan muisti taas kirjautua uudestaan.
Ja siis Su 29.6. Ahvenisto puuttuu.

Mulla kans, käyttäjätunnusta ei löytyny, ei sitten ajella .ORG ratapäivillä :rant:

Hetki meni ennenkun tajusin sckrollata sivua alas missä lippandeerit odotteli sievässä tanassa! Tiä sitte mitä tuli otettua... :paikallatuulee:

Minulla tämä antaa kirjautua foorumin puolelle ihan normaalisti, vaihtaa salasanaa jne. mutta kauppaan ei pääse. Kylläpä vituttelee.

sama juttu, käyttäjätunnus toimii foorumissa mutta kaupan puolella ilmoittaa ettei käyttäjätunnusta löydy. pitääkö kauppaan rekisteröityä erikseen hä vai mitä

Explorer 9 ja Chrome testattu ja sama ongelma oli ettei päässyt eteenpäin sillä kaikki tietoja ei muka ollut täytetty. Aloitin asentamaan Firefoxia ja nyt kauppa oli suljettu huoltotöiden takia.

Oli kyllä oudoimpia kokemuksia verkkossa ostamisesta mitä olen kokenut, kuitenkin sain kaikki ostettua mitä olin hakemassa. Pientä viilausta kyllä vielä kaipaa, tosin itse käytän vanhaa 9 versiota explorerista mutta samanlaiselta näytti Operan selaimellakin.

Toi oli hämäävää että piti kirjautua kauppaan uudelleen vaikka olit jo foorumilla kirjautuneena. Samoin että se kenttä mistä kirjauduttiin oli niin alhaala että joutui sivua rollaamaan alaspäin.

Verkkokauppa suljettiin nyt havaittujen ongelmien ratkaisemiseksi ja tasapuolisten ostomahdollisuuksien varmistamiseksi. Töitä tehdään koko ajan ja avataan kauppa heti kun se toimii niin kuin pitää.

Toimi alkuunsa ihan ok, kerran vika-ilmo.

Sain just maksettua niin sekosi koko systeemi, näytti tulevan kuitenkin vahvistukset meiliin ok.

Back