• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motorg ry:n kuvakisa vuosien 2017-19 jäsenkorteille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Salmon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Salmon

Ugalabugala
Motorg ry:n kuvakisa vuosien 2017-19 jäsenkorteille

MotOrg ry järjestää valokuvaskaban vuosien 2017–2019 jäsenkorttien kuva-aiheiksi. Kuvan tulee olla moottoripyöräaiheinen tai yhdistyksemme tapahtumissa otettu motoristihenkinen valokuva. Kuvien toimitusaika on 10.9.-10.10.2016. Tämän jälkeen Virallinen Esiraati tekee työnsä ja valitsee kuvista 10 ansiokasta ja korttikäyttöön soveltuvaa kuvaa jatkoon. Nämä kuvat tulevat ry:n sisäiseen osioon jäsenistön äänestettäväksi. Lopullisen valinnan tekevät siis jäsenet. Äänestysaikaa on 11.10-3.11. Voittajat julistamme yhdistyksen syyskokouksessa 5.11. ja kokouksen jälkeen forumilla.

Kuka?
Vaikka juuri Sinä, joka olet ottanut mielestäsi sopivan, hienon ja mahtavan kuvan tai kuvia yllä olevin speksein. Sinun ei välttämättä tarvitse olla ammattilainen, superharrastaja tai omistaa pakettiautollista objektiiveja, mutta kuvan tulee olla sen verran laadukas että siitä pystyy kortin painamaan.

Miten?
Kuvat lähetetään kuvaajan nimellä, osoitteella ja puhelinnumerolla varustettuna viimeistään 10.10.2016 osoitteeseen valokuva ät moottoripyora.org . Kilpailuun voit osallistua enintään viidellä (5) kuvalla.

Kuvaajalla tulee olla käyttöoikeudet kuvaan ja lupa tunnistettavilta kuvauskohteilta. Osallistumalla kilpailuun kuvaaja luovuttaa MotOrg ry:lle käyttöoikeuden myös niille kuville, joita ei palkita. Kuvia käytetään ainoastaan yhdistyksen materiaaleissa, kuten esimerkiksi moottoripyora.org sivuston kuvituksena. Kilpailuun osallistuminen ei edellytä MotOrg ry:n jäsenyyttä.

Kilpailussa palkitaan kolme (3) valokuvaa, joista kunkin kuvaaja saa palkinnoksi hienon .Org huparin omalla nicki:llä

Lisäksi arvomme kaikkien osallistujien kesken vielä yhden hupparin.

Ole mukana vaikuttamassa tuleviin jäsenkortteihin! :WAZAAP:

Oikeudet muutoksiin pidetään.

Re: Motorg ry:n kuvakisa vuosien 2017-19 jäsenkorteille

^ En mä ehkä korttiin laittais.. mut miten ois kalenteri? Heinäkuulle ois jo oma kuvansa :;):

Millaisella tarkkuudella kuvan tulee olla, jotta siitä vielä saa laadukkaan kortin? Nyt valitsemani kuvat on 10Mb kappale, eikä toi kuumaposti oikein niele sen kokoisia liitteitä... :pissed: Menee korkeintaan 10Mb posti :kääk:

Joutuu "vähän" heikentämään kuvien tarkkuutta...

Knaku sanoi:
Millaisella tarkkuudella kuvan tulee olla, jotta siitä vielä saa laadukkaan kortin?
Pankkikortin kokoiselle (85x54mm) läpyskälle riittää 300dpi tulostustarkkuudella 1016x638 pikselin kokoinen kuva.

Ok. Pitää huomenna muokata toi tarkkuus kohdilleen. Ja saahan noi isot kuvat sitten jos on tarvis eri s-postilla.

Nyt Nukku-Matti kutsuu...

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

300dpi oli vain esimerkkinä mahdollisesta tulostustarkkuudesta. En tässä vaiheessa lähtisi hieromaan liian tarkkoja mittoja. Joku tuollainen 1500 pikseliä pidemmältä sivultaan olisi varmaan passeli ensiarvostelua varten. Toki tuokin mitta on hieman riippuvainen tuomariston monitorien resoluutiosta. FullHD-monitorille varsin passeli koko, mutta 4K:lla alkaa olemaan postikorttiluokkaa...

Kuvat lähti ! Mutta virheilmoitusta pukkaa !!! En tiedä johtuuko mun s-postista, mutta ilmoittaa, että lähetys epäonnistui.:no:

Mikäli raati aikanaan haluaa tarkempia kuvia, niin orginaalit saa pyydettäessä, jahka saadaan ne perille...

Viimeksi muokattu:

Vaihdoin. En mä vielä niin humalassa ole että oisin tekstillä koittanut...

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Mä veikkaan, että saattaa toimia myös toimintamalli, jossa laitatte raadille kuvista linkit sähköpostilla. Tallennuspaikkana sitten joku pilvenreuna, esim. dropbox, azure, imgur, mitä-näitä-nyt-on...

JMH sanoi:
Mul ois Räyskälästä pari kovaa....
Oli pakko laittaa pari kuvaa kun sun laittama ei pärjänny viimeksi riittävän hyvin, tosin melkoisen vanhoja kuvia löytyi.

Knaku sanoi:
Millaisella tarkkuudella kuvan tulee olla, jotta siitä vielä saa laadukkaan kortin? Nyt valitsemani kuvat on 10Mb kappale, eikä toi kuumaposti oikein niele sen kokoisia liitteitä... :pissed: Menee korkeintaan 10Mb posti :kääk:

Joutuu "vähän" heikentämään kuvien tarkkuutta...

Isojen tietomäärien (Up to 2 GB) siirtämiseen käy: https://www.wetransfer.com

Se on ilmainen. Valitset tiedostot ja vastaanottajien s-postiosoitteet. Tiedot ladataan pilveen, josta vastaanottaja noutaa ne parhaaksi katsomanaan aikana. On kokeiltu ja toimii.:p

Nihti sanoi:
Isojen tietomäärien (Up to 2 GB) siirtämiseen käy: https://www.wetransfer.com

Se on ilmainen. Valitset tiedostot ja vastaanottajien s-postiosoitteet. Tiedot ladataan pilveen, josta vastaanottaja noutaa ne parhaaksi katsomanaan aikana. On kokeiltu ja toimii.:p

No. mä halusin lähettää kuvina, kun kuvia pyysivät. :tyhmäminä:

Omille kuville, joihin laitan linkit jakaessani, käytän Flickr:ä. Sieltä ei tila lopu :p

Back