Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Mun mielestä 1.40 on vähän falski raja.
Mä olen tässä mukana, jos toteutetaan. Löytyy Canonin järkkäri ja Sonyn HD videokameraS^Hansu sanoi:Ajattelin pitäiskö tuota yrittää ihan videokuvata. Jos ottais ihan porukalla eri kohdista kuvaa ja joku osais jaksais editoida sitten.
shyhander sanoi:Vauhtiero vaan minusta jotenkin tuntuu pikkasen ujolta.. Tai tuntuu itsestä että onko tolla nopeudella vielä tarpeeks taitoa kisaamiseen.
Knaku sanoi:Veikkaan, että vaikka nyt olisi vain yksi kisa, niin kiinnostusta olisi enempäänkin. Miksei jopa kaikkien nopeusryhmien omaan kisaan.Olisi radalla ns tuttuja pyöriä, joita muutoinkin näkee ajamassa samaan aikaan itsensä kanssa.
Joka tapauksessa tää on huikee juttu, että tällainen kisa saadaan järjestettyä. Ja jos toimitsijoita tarvitaan, niin mikäli vain olen paikalla niin luonnollisesti käytettävissä. Mutta sen näkee sitten kun kesän menot varmistuu.
S^Hansu sanoi:Ajattelin pitäiskö tuota yrittää ihan videokuvata. Jos ottais ihan porukalla eri kohdista kuvaa ja joku osais jaksais editoida sitten.
Ja ihan varmasti uudet kumit.Nitrous sanoi:Tuo olis kyllä huikee juttu. Mulla on tod. näk. mopossa kiinni Gopro.
wbaum sanoi:Ja ihan varmasti uudet kumit.![]()
Nitrous sanoi:Eipäs nyt tehä tästä liian vakavaa.![]()
Pääasiallisena tarkoituksena on mahdollistaa jäsenistölle erittäin edullinen tapa kokeilla kilvanajoa ilman isojen kisojen tuomia paineita. Näissö kekkereissä on tarkoitus pitää hauskaa eikä sijoituksilla ole mitään merkitystä (paitsi sit saunan lauteilla). Ja jokainen tietysti ajaa oman taitotasonsa mukaan. Näkisin, että jos keskinopeaan riittää vauhti niin kyllä se leikkimieliseen jäsentenväliseenkin piisaa.
Osallistujia varmasti vielä muistutetaan siitä, että kukaan ei pitkässä juoksussa muista sijoituksia, mutta sen muistaa varmasti jos tuolla jotain hölmöä töhöilee.

Ja lippumiehenä on mukava seurailla kisaakin hieman eri näkökulmasta kuin pääkatsomosta tai vakiolippupisteiltä.Nitrous sanoi:Lippumiehiä on oltava tod. näk. normaalia enempi.
Eipä se nopeus tai kierroskaika ole se ratkaiseva asia, vaan asenne. Jos asenne on väärä, on ihan varmasti naamallaan, oli kyseessä normi ratapäivä tai kerhokisa tai oikea kisa. Ja pahimmassa tapauksessa kolaa jonkun toisen kuskin.shyhander sanoi:Vauhtiero vaan minusta jotenkin tuntuu pikkasen ujolta.. Tai tuntuu itsestä että onko tolla nopeudella vielä tarpeeks taitoa kisaamiseen.
Jos lippumiehillä sattuu olemaan esim goproo kameroita, niin sellaisenhan vois teipata pieneen oksanpätkään kiinni, ja tökätä kameran kuvaamaan radan viereen esim jarruun/apeksiin/avaukseen.S^Hansu sanoi:Ajattelin pitäiskö tuota yrittää ihan videokuvata. Jos ottais ihan porukalla eri kohdista kuvaa ja joku osais jaksais editoida sitten.
tuhti sanoi:Täähän kiinnostaisi kyllä.
Tarviiko kerhokisoihin olla toi ajajatutkinto suoritettu?