• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg julisteen näkyvyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Waille sanoi:
Saanko kysyä että minkä takia tämä hieno juliste ei ole näytillä siellä lähestulkoon ilmeisimmässä paikassa, eli yhdistyksen faceballs-seinällä...? :;):

Saahan sitä kysyä.
Nyt on. :thumbup:

Storm/Oulu laittoi myös esitteemme esille uuteen myymäläänsä. Kiitokset Carita.:)

Jälleen ovat Motorg "saarnaajat" olleet touhuilemassa. Veimmä Teemu 80:sen kanssa vuoden -17 A3 rata/koulutuspäivä julisteet Oulussa Motormanille, Emc: lle, Stormille ,Ojan Rautaan, Neste Oulun-Baarille, Nelos-Grillille Ii:hin, Napapiirin Nesteelle ja Neste Alatalolle Sodankylässä.

Uudet julisteet saapuivat eilen painosta.
Yritämme hallitusporukalla jakaa niitä pääkaupunkiseudulle.
Oulu ja Tre ovat niitä itse tulostaneet ja jakaneet, kiitos heille.
Saa toki ilmoittautua muutkin vapaaehtoiset... :thumbup:

Toimitan julisteita ensi viikolla Turku-Uusikaupunki, vastaanottajat ovat vielä avoinna, laitan yksityisviestiä.

Minulla ois pakun kylessä tilaa vaikka kuinka mutta ei siinä oikein juliste pysy.

Suzu-ukko sanoi:
Minulla ois pakun kylessä tilaa vaikka kuinka mutta ei siinä oikein juliste pysy.

Päällystä kontaktimuovilla

Jaettu myös Uusikaupunki: kerhon tila, Raijan kioski ja valmet Rauma: Moto rauma ja Hakin huolto :WAZAAP:

Huomattiin tänään ettei Oripään shellillä ollu lainkaan julistetta, varmaan kesäkuun ekojen ratapäivien jälkeen moinen löytyy.

Jälleen on Motorg:in ajoharjoittelu/ ratapäivä prosyyrit viety EMC:lle, Oulun Konekaupalle, Iin Nelos-Grillille, Neste Oulun- Baarille, Neste Alatalolle Sodankylään, Tarvikekeskukselle Ouluun, sekä Daily-Motorsin Oulun myymälään.

Back