• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotOrg julisteen näkyvyys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BANDIT-R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäsiköhän tuonne meidän kantakahvilaan viedä myös yks juliste. Voisin ottaa lauantaina 2.4. tuolla Superbikersilla vastaan ja viedä maanantaina Tebbarille, kun mennään kahville. :bye:

Knaku sanoi:
Pitäsiköhän tuonne meidän kantakahvilaan viedä myös yks juliste. Voisin ottaa lauantaina 2.4. tuolla Superbikersilla vastaan ja viedä maanantaina Tebbarille, kun mennään kahville. :bye:

Sitä mietin itekkin, jos tebarille sais. :thumbup:

Rekkamasa sanoi:
Mä voin hoitaa Lahden kehyskuntineen. Laitan spostia hiukka myöhemmin.

Mun sisko on ens tiistaina tai keskiviikkona ajamassa Helsingistä Vääksyyn, joten jos niitä juliteita on Mikolla himassa ja niitä tarttis sieltä saada Vääksyyn, ni lupas että vois käydä koukkaamassa kyytiin. Ne ois sitte noudettavissa ihan Vääksyn K-supermarketin vierestä jos Rekkamasa liikehdit siinä jossain lähistöllä. Ilmotelkaa jos tästä olis apua ni järjestetään.

Ok en vaan tiiä mihin aikaan oon ite kotona mut me asutaan ihan keskustan kupeessa (marketeilta joku kilsa vierumäelle päin) et ei oo paha koukkaus jos viittii ovelle puottaa jos en oo maisemissa. Bänditille paninkin jo osoitteen mut toki tarvittaessa saa kysymällä muutkin.

Kuulema onnistuu suoraan ovelta ovellekin kuskaus, kun ei tosta siltikään juuri viittä kilometriä enempää kokonaisuudessaan tuu ylimäärästä ajoa.

tate66 sanoi:
Turun nurkan jakelu taitaa olla taputeltu :thumbup:

Vai pitäiskö tää vetää överiks ja mennään kolmestaan viemään. Mä voin toimii kuskina, tate suojaa selustan kun jmh käy tuikkaamassa julisteen ikkunaa.:D

Julisteet tulevat painosta loppuviikosta.
Ilmoitan kun voimme jakaa niitä eteenpäin.

-Mikko

Julisteet postitetaan tänään tai huomenna.

Painossa kestikin hiukan kauemmin.

Siis joko YV:nä tai sähköpostilla osoitetta minulle niin lähetämme julisteita jaettavaksi.

bandit-r(at)moottoripyora.org

Mä olen luvannut viedä julisteita suuntaan Turku - Uusikaupunki.
Tapahtunee viikon päästä.

Motorman, Emc ja Ojan-Rauta Oulussa ovat saaneet julisteensa ja tänään menee Nelos-Grillille Iihin, Neste Napapiirille Rovaniemelle ja Nesteelle Sodankylään. Koko A2 ei ihan joka paikkaan oikein istu, joten Teemu80 tulosteli myöskin A3:sia. :thumbup: Teemu80 vie myös esitteen Neste Oulun-Baariin Maikkulaan.

Viimeksi muokattu:
Asikkala karisalmen sillan levikkeen kikkari, Vääksy majakkapaviljonki, Lahti Ace corner, Vierumäki Neste matkakeidas, Heinola Teboil tähtihovi sekä Heinolan motocrossradan ilmoitustaulu "miinoitettu" tänään. Yks ois vielä, sen vien varmaan MotoHeinolalle perjantaina kun seuraavan kerran sieläpäin ajelen. Tähtihovin myyjä ei uskaltanu antaa panna seinälle kun kuulemma kauppias päättää mut on kuulemma vastaavia ennenkin ollu sielä niin jätin yhden kassalle.

MotoBros:illakin käväsin mut näköjään SooSoo oli ehtiny sinne ensin :grin:

Rekkamasa sanoi:
MotoBros:illakin käväsin mut näköjään SooSoo oli ehtiny sinne ensin :grin:

Juu mun julisteet "saapuivat" jo huhtikuun alussa :grin: Vein Stormille, Allrightiin, Motobrosiin, Bike&Tuningiin... MP-serviceen ei ole tullut vietyä, mutta muutama mulla vielä on autossa, sillä ei vaan tule juuri enää liikuttua...

Kuka viittis viedä Porkkala Cafen oveen julisteen?
Multa saa julisteen, yyveetä pliis.

Saanko kysyä että minkä takia tämä hieno juliste ei ole näytillä siellä lähestulkoon ilmeisimmässä paikassa, eli yhdistyksen faceballs-seinällä...? :;):

Back