@ Fredde_V
Mahtavaa että olet itse rakentanut RR-kilpurin, taitaa aika monelta jäädä tekemättä. Todellakin kiinnostavaa! Onko sinulla kenties blokia projektista? Voitko täsmentää millä tavalla nykyinen R6 alusta oireilee ja miten se estää sinua ajamasta lujaa? Mitä muutoksia siihen on tarkoitus tehdä? Muistathan vaihtaa öljyt riittävän usein, kilpa-ajossa normaalit huoltovälit ei päde.
Vielä yhdet ratapäivät on kuun lopussa MP- radan järjestämät, täälläkin oli siitä ilmoitus, siellä ei kyllä ole mitään ajotaito koulutuksia. Meinasin sinne mennä köröttelemään ihan tällä alekirjoituksen endurolla, tietäsi miltä radan ajaminen tuntuu MP:llä. Tuo on tarkoitettu ihan tosissaan rataa ajaville siinä sanottiin että 600 ja 1000 kuutioiset RR pyörät ja ihan oli aikarajatkin laitettu, siellä pääsee kilpailemaankin ilman mitään lisenssejä jos kerran aiot vahvasti panostaa lajiin, niin kokeile, on varmasti unohtumaton elämys!
Ulkomaille rataa ajamaan? Miksi et pitäis pientä taukoa ja ostaisi talvikaudeksi enduroa voisit ajaa maastossa ja mikä tärkeintä jäärataa, monet huippukuskit täällä kotimaassa tekevät niin. Siis mikäli raha ei ole ongelma toisin kun minulla, joutuu ihan joka pennin laskemaan ja vaikuttaa uhkaavasti että ratapyörän hankinta tai siihen liittyvä toiminta saattaa olla liian kallista minulle, kaikki pitää ainakin suunnitella tarkasti siksi täällä kyselen kaikkea.