_viiva sanoi:Myydään lauantaille 27.8 hitaanryhmän jäsenhintainen lippu.
Tämä meni kaupaksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
_viiva sanoi:Myydään lauantaille 27.8 hitaanryhmän jäsenhintainen lippu.
Miki sanoi:potentiaalinen vaihtoehto. Seurailen säätä ja säädän sitten perjantain osalta. Mä olen niin vähätöinen, että työt saa joustaa hyvän asian puolesta. Ainut, että pitäisi lauantai notkua periferiassa.
Onko autoja radalla samana päivänä? Ne kun perhana voi kyntää sisämutkat radalle.
qazwsx sanoi:Oletuksena ainakin pari autoa aina ajamassa vapailla päivillä, joten aina eka kierros autojen jälkeen kannattaa ajaa tarkkana. Mikään ongelma tuo ei ole ollut ja todella harvoin siellä on auto radalle hiekkaa nostanut silloin kun itse olen tuolla ollut.
Toinen juttu on sitten jos radalla on vesilammikko sateenjäljiltä vaikka muuten kuiva niin on sattunut että auto roiskassut vedet lammikosta joten se pitää muistaa.
HPi sanoi:PS; nykyään on saanut myös iltalippua (tiedä vaikka käytäntö olisi voimassa myös 5.9.)......
Nitrous sanoi:Ikinä ei oo ollu mitään ongelmaa autojen kanssa Motoparkin vapailla. Tuolla ei oikeastaan ole semmosia paikkoja, joissa oikosivat niin, että tulee soraa radalle. Yleensä autoja ei tosin ole ollut kuin ihan pari ajamassa. Jako tosiaan yhdestä kolmeen ryhmään riippuen porukan määrästä. Alkupäivästä yleensä on saanu ajaa yhdessä tai kahdessa ryhmässä ja iltapäivästä sitten kolmeen ryhmään kun porukkaa kertyy enempi paikalle.
Meinasin itekin käydä perjantain vapailla vähän herkistelemässä kuukauden ajotauon ruosteita pois jos keliä vaan on.
Orgin päivillä varmaan yritetään jakaa porukka samalla tapaa kuin viime vuonna, elikkäs keski- ja nopeelta ryhmältä kysellään ilmottautumisessa kierrosaika ja jaetaan porukka kierrosajan perusteella kahtia. Tällä vältetään liian isot nopeuserot, jotka motoparkissa radan luonteen takia ovat joissain paikoissa isompia kuin muilla radoilla, ja saadaan myös oikeesti nopeille hyvin tilaa syöttää.
okvp sanoi:Kannattaisiko tällä kertaa mennä neljään ryhmään Motoparkissa, nyt kun on paljon kisakuskejakin paikalla ja aikaerot isoja, jakaisi ryhmät sitten aikojen perusteella ja voisi laittaa lisää lippuja myyntiin (nimimerkillä: olisi kiva päästä ajamaan, mutta ajot on jo myyty loppuun...)
Elmari sanoi:Tyhmä kysymys mut kysyn silti... Pitääkö olla Motoparkissa 20 min Settejä, onkos 15min setit liian lyhyitä? Kyllä luulisi jos kaikki setit vetäisee lyhyempiäkin settejä nii on olkapäät ym. tukkeessa
Nitrous sanoi:Pitää olla 20min, koska 15min seteillä kaatojen määrä lisääntyy selkeästi. Älä kysy miksi, mutta niin vain käy.
Vesq84 sanoi:La ja su keskiryhmään lippuja vailla, laita viestiä tai soita: nolla neljä nolla 7055535
juaalton sanoi:Ostetaan sunnuntaille keskiryhmän lippu. 0505277982 -Juuso