• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 27.8. - 28.8.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ghido sanoi:
Onkos tästä hidasryhmä + ajotaito myyty loppuun kun kauppa herjaa, ettei tuotetta ole saatavilla?

Näköjään on

Voihan perkule. Noh, kesä se on ens vuonnakin. Kiitoksia vastanneille selvennyksestä. Hiukan hassua, että tuo on tuolla kaupassa valittavissa ja vasta ostoskori ilmoittaa, ettei onnistu.

Otan vastaan lauantaille liputusvuoron, jos joku tahtoo luopua. Vettähän siellä sataa kuitenkin, luovuttakaa suosiolla ;).

Tai ostan nopean ryhmän lipun jos joku tarjoaa.

Edit: ei enää tarvetta.

S^Hansu sanoi:
Tässä, kun laitankin sateiset valmiiks alle, niin on sitte +30c puotahelle. ;)
Kyllä näin on. Ostin sateiset tätä viikonloppua varten, joten kiittäkää helteestä.

Ostan la ja su piletit, jos kelle esteitä tulee matkaan, keski tai nopea käy. Liputusvuorokin on ok.
Pelkän sunnuntai vuoksi en taida kauppaan mennä:sad:

Miki sanoi:
Ostan la ja su piletit, jos kelle esteitä tulee matkaan, keski tai nopea käy. Liputusvuorokin on ok.
Pelkän sunnuntai vuoksi en taida kauppaan mennä:sad:

Ostat Sunnuntain ja menet paikalle jo Perjantaina aamupäivällä, niin saat ajaa varmasti ainakin 2 päivää. Perjantainahan on ratayhtiön vapaa melupäivä jolloin ajamaan pääsee 70 euron ratamaksun maksamalla. Ajo-aikaa yleensä vähintään samaverran kuin näillä järjestetyillä ratapäivillä.

Näin toimin aina itse jollei työt satu samalle viikonlopulle päällekkäin.

qazwsx sanoi:
Ostat Sunnuntain ja menet paikalle jo Perjantaina aamupäivällä, niin saat ajaa varmasti ainakin 2 päivää. Perjantainahan on ratayhtiön vapaa melupäivä jolloin ajamaan pääsee 70 euron ratamaksun maksamalla. Ajo-aikaa yleensä vähintään samaverran kuin näillä järjestetyillä ratapäivillä.

Näin toimin aina itse jollei työt satu samalle viikonlopulle päällekkäin.

:thumbup: potentiaalinen vaihtoehto. Seurailen säätä ja säädän sitten perjantain osalta. Mä olen niin vähätöinen, että työt saa joustaa hyvän asian puolesta. Ainut, että pitäisi lauantai notkua periferiassa.

Onko autoja radalla samana päivänä? Ne kun perhana voi kyntää sisämutkat radalle.

Millaisilla ajoilla motoparkkiin uskaltaa nopeaan mennä kun tuntuu keskiryhmön liput olevan kaput?eli hitaimmmat nopeassa ajaa noin 1.xx?

juaalton sanoi:
Millaisilla ajoilla motoparkkiin uskaltaa nopeaan mennä kun tuntuu keskiryhmön liput olevan kaput?eli hitaimmmat nopeassa ajaa noin 1.xx?

Meidän päivien jälkeen seuraavana viikonloppuna on sm-kisat Motoparkissa, joten treenaamassa on myös kisakuskeja, joten nopea ryhmä on tavallista vauhdikkaampi. Pääsääntönä on toiminut, että nopeaan ryhmän raja on rataennätys + 15 sekuntia eli Motoparkissa rajana on ollut noin 1.38. Myös kuskin ajotapa vaikuttaa siihen, kumpaan ryhmään soveltuu paremmin.

Back