• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 17.06.2017 kuvia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heijari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hyviä kuvia, kiitos paljon. Pistän meiliä yhdestä itselle mieluisasta.

Lähetetty minun XT1580 laitteesta Tapatalkilla

Kiva että käytiin taas kuvailemassa. Olisi tosin voinut tuon hinnaston laittaa jo ilman että meiliä tarvitsee vaihdella. Jää ikävä kyllä sitten itseltä väliin yhden kuvan takia 20e A4 sta tai 80e digitaalisesta .jpg mutta Kiitos kuitenkin.

Kantaa ottamatta sen enempää hinnoitteluun, mutta sen verran tiedän valokuvaamisesta että noissa kuvissa on ollut mieletön homma. Ei voida olettaa että kaikki haluavat seistä hevonperseessä moottoriradalla 30C auringonpaisteessa tunnin kamera ojossa täysin vastikkeettomasti.

tamik87 sanoi:
Kantaa ottamatta sen enempää hinnoitteluun, mutta sen verran tiedän valokuvaamisesta että noissa kuvissa on ollut mieletön homma. Ei voida olettaa että kaikki haluavat seistä hevonperseessä moottoriradalla 30C auringonpaisteessa tunnin kamera ojossa täysin vastikkeettomasti.

Poikkeuksiakin tosin löytyy! 😂

Back