Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon ostanu mun goproot aina käytettynä hintaan 50-100e tarvikkeineen. Ett onks se nyt sit sen arvosta ett säästää 10-60e ja kattelee sen takia paskaa kuvaa 3 vuotta?Damsku sanoi:Tietysti rahalla saa laatua, mutta 40e kiinakameraki riittää jo ajolinjojen analysointiin yms. Eikä harmita kaatuillessa niin paljoo.
Oma n. 40e maksanu ebayihme on pelannu ihan hienosti kolme vuotta ja selvinny jopa aika monesta kaadosta. Ja kuvasta saa lähes jopa selvää vaikkei lähellekkään gopro-laatua pääsekkään.
Esim. https://youtu.be/lo3J8XSQ5zY
scuuba sanoi:Mä oon ostanu mun goproot aina käytettynä hintaan 50-100e tarvikkeineen. Ett onks se nyt sit sen arvosta ett säästää 10-60e ja kattelee sen takia paskaa kuvaa 3 vuotta?
, mutta kelpaa mulle. Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen. Päivämäärä nollaantuu kun ottaa akun poiks. Wifikin tuossa on mutta hidasta puuhaa.Liittynee paremminkin sen kuvanvakautuksen puutteeseen. Noi piirtänee kuvan 'rolling-shutter' modessa, eli rivi kerrallaan, joten sopiva tärinä aiheuttaa aaltoilua poikkisuunnassa. Veikkaan että goprot osaa laskea tuon pois.shyhander sanoi:Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen.
Jomppa350 sanoi:Mä ostin gopro hero (2018) kameran 200€. Kuva on aivan täydellinen, eikä tärise yhtään(alastarossa otin käyttöön).
Akku kestää 1,5h 1080 60fps video laadulla. Racechrono on yhteensopiva tuon kameran kanssa.
Harmiksi en saannut kierrosaikoja syncronoitua videoon, kun puhelimen gps sinkoili minne sattuu.
Pitää hommata eri gps palikka.
shyhander sanoi:Mä ostin 40€ käytettynä sjcam 4000 ja olen tosi tyytyväinen. Kuvan värit kyllä meni abaut kohdalleen vasta kun asetuksista laittoi valkotasapainoksi "tungsten" mikä on vähän eksoottinen välinta päivänvalolle, mutta kelpaa mulle. Tietyillä kierroksilla tulee aaltoilua, mukä liittynee softapohjaiseen kuvanvakaukseen. Päivämäärä nollaantuu kun ottaa akun poiks. Wifikin tuossa on mutta hidasta puuhaa.

mollila sanoi:Me köyhät ninjamiehet kuvataan sjcameilla, paalumiehillä on paremmat pyörät ja kamerat![]()
solifer sanoi:Missä niitä kuvia on ja onko kukaan video kuvannut La keskiryhmän ajoja.