• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motopark 11.6. - 12.6.2016 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wbaum sanoi:
On se Juva parempi ku motomajat, mut melko ahtaalla mitalla myydään nukkupaikat mökkeröisiin sielläkin. Tosin motomajojen lankuista sikinsokin väännetyt punkatki ovat vähän outoja, mut menevät, jos vaihtoehto voisi olla paku tms.

Varikolla en aio yöpyä, jos yhtään on hyttysten mahdollisuutta ja veikkaisin että siellä on 100% varmuudella hyttysten massiivinen invaasio. Vieläki muistaa vuodentakaiset, pakun sisäseiniltä vaan valu veri yöllä kun inisijät olivat imeny mut kuiviin ja tapoin niitä siellä sit.

Mä pistin siitä majoilta yhden mökin buukkaukseen, tuupas säkin oulun poppoon kera sinne grillailemaan :)

Täällä yksi motoristi yöpaikkaa vailla perjantaille ja lauantaille! Jos jonkun mökissä on tyhjä paikka, kiinni saa txt, soitto tai watsäpillä numerosta: nolla neljä nolla 542 38 yhdeksän kahdeksan.

Viimeksi muokattu:
Minulla on mökki varattuna Juva Campingiltä ja mökissä on vielä tilaa. Yöpymispaikkalle jos on tarvetta kahdeksi yöksi (pe-su) niin yksityisviestillä voi lähestyä:)

Viimeksi muokattu:
Ostetaan hitaaseen lippu lauantaille. Mieluiten jäsenhintainen, mutta saa tarjota normiakin.

0505554692 tai yv.

Lippu ostettu, kyytiä vielä vailla.

PS: Voisin maksaa jotain myös peräkärry- tai autopaikasta pyörälle ja itselleni. Lähtö Helsingistä pe ja paluu su illalla.

Tuleeko joku motoparkista paluumatkalla jyväskylän ohi ja haluaa tienata 20€?
Pitäs saada fillari takasin sieltä... rataretkille unohtuu aina välillä kaikkea pientä.

Fredde_V sanoi:
Ostetaan hitaaseen lippu lauantaille. Mieluiten jäsenhintainen, mutta saa tarjota normiakin.

0505554692 tai yv.

PS: Voisin maksaa jotain myös peräkärry- tai autopaikasta pyörälle ja itselleni. Lähtö pe ja paluu su illalla.

Minulla olisi kärrypaikka pyörälle ja autossa tilaa. Oulusta olen tulossa ja jos satut täällä seudulla tai matkan varrella asumaan niin voin poimiä kyytiin.

suizaki sanoi:
Tuleeko joku motoparkista paluumatkalla jyväskylän ohi ja haluaa tienata 20€?
Pitäs saada fillari takasin sieltä... rataretkille unohtuu aina välillä kaikkea pientä.

Saattaahan tuo onnistua, jos johonkin reitin varteen Parkki-Tre voi palauttaa. Toki voin jo menomatkalla tuoda halutun värisen ja mallisen, mutta lukon saat rälläköidä itte:) Laittele yv:llä viestiä, jos on vielä tarve.

Onko jossain mökissä tilaa yhdelle hengelle la-su yöksi?

Jukka.h sanoi:
Minulla olisi kärrypaikka pyörälle ja autossa tilaa. Oulusta olen tulossa ja jos satut täällä seudulla tai matkan varrella asumaan niin voin poimiä kyytiin.

Kiitos, mutta tarve kyydille Helsingistä. :)-

Itse kans kyselisin petipaikkaa Motopark viikonlopulle.
Varalta otetaan makuupussi mukaan ja patja kärryyn

Lauantai ja Sunnuntai nopean ryhmän liput myyn pois. Työtilanne nyt sellainen ettei tuonne ehdi millään.

Yhteydenotto mieluiten puh nol nel nol 83 211 04

Petri

Back