• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Motomarket Turku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petteri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Motomarketin kannattaisi aloittaa "huollossa" hukkuneiden ylimääräisten osien säilytyspalvelun. Kaverilla oli tuolla Tiikeri huollossa ja huomasi edellis talvena että yhden "imutorven" kiristysrengas puuttuu. Sieltähän se löytyi Motomarketin huoltohallin naulasta, Turkulaiseen tapaan ilman sen kummempia pahoitteluja.
033102ass_1_prv.gif

Jep, jo toinen Bemu "etäostona" Motomarketista ja hyvin pelasi. En ole nähnyt myyjää eikä myyjä ole nähnyt minua; en edes ole käynyt ko. putiikissa, mutta pyörä tuotiin eilen ihan talliin asti.
smile_org.gif
Väliraha sovittiin puhelimitse ja kaikki on toiminut tähän asti hyvin. Ruusuja siis.
smile_org.gif

thumbs-up.gif
Täältä myös ko. firmalle. Nykyinen pyörä (RSV R) on tuolta ostettu. Palvelu pelasi, väliraha asiallinen jne.

thumbs-up.gif
Täältä myös ko. firmalle. Nykyinen pyörä on tuolta ostettu. Palvelu pelasi, väliraha asiallinen jne.
Väliraha oli asiallinen täälläkin. Vaasasta kun kysäisin aivan samaa mopoa, niin meinasin heti perään kysyä myyjältä älykkyysosamäärää. Ero oli 3200 euroa Turun hyväksi!!!  
biggrin.gif
No sehän oli tietysti Vaasassa korkeampi
biggrin.gif
(Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa)
033102bebe_1_prv.gif

p.s. Sorry oli ihan pakko
thumbs-up.gif

Juu kyl ei ainaskaa palvelun puuttumisest voi syyttää viime. kesä kävin kahta pyörää koettamassa fzs600:sta ja gsf600:sta ja kyl silt osin ainaski palvelu pelas.
062802jumpie_prv.gif

Lauantaina hain uuden Tikrun Turusta ja kyllä jäi erittäin hyvä mieli. Laura ja Esko hoitivat luovutuksen tyylikkäästi ja avuliaasti. Esko laittoin lokarinjatkeen kiinni kun sellaisen olin mukanani tuonut. Kokonaisuutena olen tyytyväinen koko kauppaprojektiin, vanhan meneminen vaihdossa ja uuden osto. Timo S.:n kanssa aloitin kaupankäynnin ja sekin meni erittäin jouhevasti. Toivotan Motomarketille hyvää alkavaa kesää, myykää paljon Triumppeja. Tämä oli jo toinen ostamani Trumpetti ja molemmat Turusta.
062802moto_prv.gif

Liikkeessä useammin asioineena voin sanoa, että hyvää palvelua sekä varuste että pyöräpuolella
smile_org.gif

Kovasti kiitoksia Motomarketin sponssitavarasta Sporttibemujen miitissä, oli hienot palkinnot.
bowdown.gif

tänään kävin varaamassa erään hondan kyseisestä liikkeestä,palvelu oli hyvää ja kun pyörän hinnastakin sain tingittyä sopivasti,ei voi muuta kuin kehua!

Menipä akku Rocketista paskaksi talvella. Hommasin uuden halvemman akun joka hapotettiin ja ladattiin asiallisesti. N.50 km ajon jälkeen ei startannut kuin boosterilla. Sain uuden akun veloituksetta. Sama juttu.

Pyörässä on takuu päällä joten soitin Motomarkettiin. Esko pohti vaihtoehtoja ja kehoitti menemään ensin kotkalaiseen Triumph liikkeeseen jonka nimeä varmuuden vuoksi en tässä mainitse, kartoittamaan mahdolliset viat.
 Menin liikkeeseen perjantaina pitkin hampain koska aikaisemmin saamani palvelu oli ollut pääosin ala-arvoista. Kerroin happamannäköiselle omistajalle ongelmani ja kysyin onko aikaa katsoa?. "Maanantaina olisi aika" sanoi omistaja ja häipyi huollon puolelle. Jäin odottelemaan ja omistajan palattua kysyin voisinko jättää pyörän sitten viikonlopuksi tähän liikkeeseen koska tiesin ettei se lähtisi käyntiin. " Sinä et käy täällä muulloin kuin silloin kun sinulla on ongelmia, TYÖNNÄ PYÖRÄSI POIS" sanoi omistaja. Sanoin että olen saanut täällä niin huonoa palvelua, etten ole halunnut täällä käydä.      
   Onneksi pyörä lähti sillä kertaa käyntiin ja pääsin kotiin.

Lisäksi omistaja käyttäytyi epäkorrektisti avovaimoani kohtaan kun hän autolla minua seuranneena kävi myymälässä minua etsimässä.

Soitin uudestaan Turkuun ja hetken ihmeteltyään Esko sanoi, että jos saat pyörän Helsinkiin, he ottavat sen alkuviikolla  mukaan. Näin kävikin.
Perjantaina soitin Turkuun ja selvisi että molemmat halvat akut olivat valmiiksi paskoja. Pyörä starttaa nätisti kunnon akulla. Siiryimme pikavauhtia Turkuun ja takaisin kotiin ja kerkesimme kun kerkesimmekin Susikoskipäräykseen.

Kyllä on ilo sanoa että Motomarketissa oli palvelu ja hinnat kohdallaan toisin kuin tässä kotkalaisessa Triumph kaupassa jonka nimeä en tässäkään mainitse. Lopetan mielummin moottoripyöräharrastuksen kun olen missään tekemisissä tämä liikkeen, jonka nimeä en vieläkään mainitse, kanssa.

Jouduin tämän jupakan kanssa nyt ajelemaan Kotkan ja Turun väliä, mutta ei se mitään. Tapasin Turussa asuvan poikani perheineen.
Lisäksi vaihdan ensi viikolla Motomarketissa tämän työnnettävän Rocketin uuteen Rockettiin, ettei tulisi näitä työntökehoituksia enempää.  
sport05.gif

On eroa kauppiaalla ja kauppiaalla.  
omg.gif

ps. Paskat akut myynyt firma myös toimi asiallisesti ja sain rahani takaisin ilman mitään rutinoita.

kotka  
sport05.gif

Kyllä siellä homma pelaa. Harvoja paikkoja, joista uskaltaa ostaa pyörän sähköpostilla (tullut joskus kokeiltua).

Kyllä palvelu pelaa, vaikka kauppoja ei syntynytkään. Asiallista ja reipasta toimintaa!

Motomarketista hyviä kokemuksia. Asiantuntemusta ratatouhuihin riittää, ja melkeinpä aina pääsee saman tien huoltoon, jos on jotain akuuttia.

Moro

Bemarikaupat myöskin puhelimitse Motomarketista tehnyt ja hyvin onnistui.
Asiantuntevasta palvelusta täydet pisteet. :-)

Marko

itse aloittelevana motaristina vaihdoin pienen 500 pyöräni siellä palvelu oli kyllä aivan kympin suoritus..aikaa pari vuotta nyt harkinnassa joku iso bemari ja samaan paikkaan aion palata

Iso peukku Motomarketille
Talliin saapui 800 xc tiikeri ja toimitus niinkuin oli sovittu
ehdottomasti toimivaa kaupantekoa :thumbup:
:orgmp2: ja eilen tuli ensimmäinen lyhyt suraus jo suoritettua

Back