Menipä akku Rocketista paskaksi talvella. Hommasin uuden halvemman akun joka hapotettiin ja ladattiin asiallisesti. N.50 km ajon jälkeen ei startannut kuin boosterilla. Sain uuden akun veloituksetta. Sama juttu.
Pyörässä on takuu päällä joten soitin Motomarkettiin. Esko pohti vaihtoehtoja ja kehoitti menemään ensin kotkalaiseen Triumph liikkeeseen jonka nimeä varmuuden vuoksi en tässä mainitse, kartoittamaan mahdolliset viat.
Menin liikkeeseen perjantaina pitkin hampain koska aikaisemmin saamani palvelu oli ollut pääosin ala-arvoista. Kerroin happamannäköiselle omistajalle ongelmani ja kysyin onko aikaa katsoa?. "Maanantaina olisi aika" sanoi omistaja ja häipyi huollon puolelle. Jäin odottelemaan ja omistajan palattua kysyin voisinko jättää pyörän sitten viikonlopuksi tähän liikkeeseen koska tiesin ettei se lähtisi käyntiin. " Sinä et käy täällä muulloin kuin silloin kun sinulla on ongelmia, TYÖNNÄ PYÖRÄSI POIS" sanoi omistaja. Sanoin että olen saanut täällä niin huonoa palvelua, etten ole halunnut täällä käydä.
Onneksi pyörä lähti sillä kertaa käyntiin ja pääsin kotiin.
Lisäksi omistaja käyttäytyi epäkorrektisti avovaimoani kohtaan kun hän autolla minua seuranneena kävi myymälässä minua etsimässä.
Soitin uudestaan Turkuun ja hetken ihmeteltyään Esko sanoi, että jos saat pyörän Helsinkiin, he ottavat sen alkuviikolla mukaan. Näin kävikin.
Perjantaina soitin Turkuun ja selvisi että molemmat halvat akut olivat valmiiksi paskoja. Pyörä starttaa nätisti kunnon akulla. Siiryimme pikavauhtia Turkuun ja takaisin kotiin ja kerkesimme kun kerkesimmekin Susikoskipäräykseen.
Kyllä on ilo sanoa että Motomarketissa oli palvelu ja hinnat kohdallaan toisin kuin tässä kotkalaisessa Triumph kaupassa jonka nimeä en tässäkään mainitse. Lopetan mielummin moottoripyöräharrastuksen kun olen missään tekemisissä tämä liikkeen, jonka nimeä en vieläkään mainitse, kanssa.
Jouduin tämän jupakan kanssa nyt ajelemaan Kotkan ja Turun väliä, mutta ei se mitään. Tapasin Turussa asuvan poikani perheineen.
Lisäksi vaihdan ensi viikolla Motomarketissa tämän työnnettävän Rocketin uuteen Rockettiin, ettei tulisi näitä työntökehoituksia enempää.
On eroa kauppiaalla ja kauppiaalla.
ps. Paskat akut myynyt firma myös toimi asiallisesti ja sain rahani takaisin ilman mitään rutinoita.
kotka