• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

MotoGP-kausi 2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Turder
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Viikonloppuna tulis taas kisaa... Harmi kun oon katsomassa Motoparkin kisoja livenä
sad_orig.gif
. Elämä on täynnä valintoja
smile_org.gif
! No, kuitenkin mielenkiintoista silti seurata Moto-GP:tä ja on meillä varikkobussissa telkkarikin. Muistaakseni Alastarossakin seurattiin väliin Moto-GP:tä ja väliin livenä sm-RR kisaa
biggrin.gif
.
Motogp luokka tulee telkkarista 21.45, ei kai ne motoparkissa enään silloin ajele...
Aika pimeää voi olla. Jos se on suomen versio Qatarista kyseessä?
tounge.gif

- P

Mikalle 8. sija. Ihan ok vaikean viikonlopun jälkeen ja ottaen huomioon lähtökohdat kisaan. Toki osittain muitten kaadot nostivat sijoitusta mutta pääsipähän nyt maaliin ja pisteille. Parannettavaa kuitenkin jäi ja paljon.

Mukava nähdä myös Lorenzon onnistuminen, ainakin mömmömpisteissä tiukkenee.

Vähän tylsähkö tuo Indyn rata, shikaania ja satakasikymppiä peräperään.

Piikkiluokassa Gadealla varmaan eniten läheltä piti -tilanteita koskaan. Jatkuvasti oli limitillä, mopo vatkasi ja pari highsideriahan siinä taisi tulla. Koko ajan mietin, että koskahan lähtee lopullisesti lapasesta.

Mä aavistelen Kallion pysyvän Pramacilla,tuttu talo,tehtaan tuki ja kuitenkaan ei sarjan huonoimpia teameja.Ehkä vuoden päästä vaihtuu talli ja merkkikin voi muuttua.Mutta kohtahan se kuullaan.

Viikonloppuna tulis taas kisaa... Harmi kun oon katsomassa Motoparkin kisoja livenä
sad_orig.gif
. Elämä on täynnä valintoja
smile_org.gif
! No, kuitenkin mielenkiintoista silti seurata Moto-GP:tä ja on meillä varikkobussissa telkkarikin. Muistaakseni Alastarossakin seurattiin väliin Moto-GP:tä ja väliin livenä sm-RR kisaa
biggrin.gif
.
Motogp luokka tulee telkkarista 21.45, ei kai ne motoparkissa enään silloin ajele...
Aika pimeää voi olla. Jos se on suomen versio Qatarista kyseessä?
tounge.gif

- P
smile_org.gif
Juu onneks tuli kisat niin myöhään, että ehti jo kotiin katsomaan niitä. Alastarossa me seurattiin vuoroin telkusta motogp:tä ja vuoroin käveltiin ratavarikolle kisoja seuraamaan
biggrin.gif
.

Nyt taas sunnuntaina tulee sadepäivän (?) iloksi mopoilua tv:stä
thumbs-up.gif
.

"Mä aavistelen Kallion pysyvän Pramacilla,tuttu talo,tehtaan tuki ja kuitenkaan ei sarjan huonoimpia teameja.Ehkä vuoden päästä vaihtuu talli ja merkkikin voi muuttua.Mutta kohtahan se kuullaan."

1+

Joo, olen kanssasi samaa mieltä. Näin se näyttäisi menevän.

Mikalla on Misanossa edessä todella tärkeä viikonloppu.
Toivoin kaverille parempaa menestystä tehdaspyörän selässä
- mutta näyttää siltä, että toisin kävi.

Paluu Pramicin sarviin voi merkitä myös sitä, että 'tie tähtiin'
vie edelleen kiertokautta.
Tunku on kova kuninkuusluokkaan; etelän miehiä sponsoreineen
riittää pilvin pimein alemmista sarjoista.

Edessä viimeinen tehdastalliviikonloppu => sijoitus 5.parhaan
joukkoon - mielellään ennen Haydenia - niin Kallion nimi nähdään otsikoissa

Pidetään peikkuja.

Misanossa alku varsin hyvää...
Kallio ensimmäisten harjoitusten 7. => Hayden 10.

Hyvä, hanaa vaan Mika !

smile_org.gif

Lupaavaa kieltämättä. Ei niinkään itse sijoitus (7. ja nopein Ducati), vaan ero kärkeen, joka on vain reilu sekunti (tähän asti useinmiten 1.5 -2.0s tai enemmän).

Jos Mika vaan nyt saa säännöllisesti pidettyä tuon eron sekunnissa tai alle, niin alkaa näyttää jo paremmalta.

Huiput Mikalla on koko kauden ollut kyllä kohillaan (mistähän lie johtuu)

Misanossa alku varsin hyvää...
Kallio ensimmäisten harjoitusten 7. => Hayden 10.

Hyvä, hanaa vaan Mika !

smile_org.gif
Näin se on.. Olisi kohtuullinen kiitos tallille pysyä pystyssä ja ajaa todellakin vaikkapa kuuden sakkiin.Kyllä mä uskon että Kalliolla on ihan hyvät mahdollisuudet siihen.Hayden on syytä jättää taakseen tässä kisassa...

Huiput Mikalla on koko kauden ollut kyllä kohillaan (mistähän lie johtuu)
Tehokas pyörä, hyvä aerodynamiikka ja pienikokoinen ja hyvän vauhtipään omaava kuski. Olisiko tuossa se yhtälö?  
thumbs-up.gif
Tosiaan, taitaa noissa huipuissa kärjessä olla yleensä Dani ja Mika, sarjan kääpiöt.

Ja tästä voisi päätellä, että ensi vuonna Simoncelli on nopeudessa aina häntäpäässä.

Mika on hyvä 6-10 sija kuski. Nyt sillä on ollu mahikset näyttää mutta tähän on tyytyminen. Jos yamha ottaa miehen leipiinsä 3-6 mahdollinen..

Siihen on tyytyminen. valitettavasti. Isyys pikkaisen rajoittaa vauhtia noissa piireissä ja hyvä niin.

Odotellaan sitten Ajo nuoremman kypsymistä.

Vapaat harjoitukset part2.

Kallio paras Ducateista ja sijalle 7. päätyi. Saaps nähdä sitten aika-ajot, tuohon malliin kun menis niin hjyvä.

- P

Kallio paras Ducateista ja sijalle 7. päätyi. Saaps nähdä sitten aika-ajot, tuohon malliin kun menis niin hjyvä.

- P
Jaa, katsoin lähetyksen livenä ja tuloslistan mukaan Kallio vasta 13.
Jopa Espargaro pramacin kanssa nopeampi. Toki harjoituksissa haetaan säätöjä, joten eipäs vielä hötkyillä..
cool.gif

Edit: Katsoit varmaankin eilisiä tuloksia..
tounge.gif

- P
Jaa, katsoin lähetyksen livenä ja tuloslistan mukaan Kallio vasta 13.
Jopa Espargaro pramacin kanssa nopeampi. Toki harjoituksissa haetaan säätöjä, joten eipäs vielä hötkyillä..
cool.gif

Edit: Katsoit varmaankin eilisiä tuloksia..
tounge.gif
Mitähän helvetin lähetystä mä sitten oon kattonut
biggrin.gif
voi pemalauta jurkele! Käytän yhden foorumin kautta irronnutta ohjelmaa VLC:n kanssa eli brittilän Eurosport 2:sen kautta käytännössä..

Aika jännä juttu.. joku vissiin pukkaa sitten eilistä streamiä.

Hyvä kun korjasit, mä _luulin_ katsovani suoraa lähetystä kakkossessiosta kun ykkönen jäi näkemättä, niin näin oletin.

- P

Edit: alkaa nää striimit ottaa sen verta päähän, että pakkokai se on tilata Eurosportti itselleen
sad_orig.gif

Edit2: nyt sitten näyttää kuitenkin ilmeisesti ihan live-kuvaa eli 125cc QP

Edit3: nyt kun tosiaan katsoin motogp.com:sta tuota OIKEAA
biggrin.gif
kakkossession tuloslistaa, niin ei hyvä. Toivottavasti menis aika-ajot paremmin. Mikähän siellä mätti Kalliolla eiliseen nähden? Hayden taas paransi huomattavasti eiliseen nähden.

Piikeissä taas loistava loppuhuipennus
biggrin.gif
Iannonella ei kasetti kestänyt ja kaatui molemmat ulos. Meni sitten vielä puskemaan Espargaroa hiekalla kun pojat vaihtoivat pari sanaa "lähes" skandinaavisella viileydellä
tounge.gif

Tollasta sen pitää ollakin, loppuun asti täböllä eikä varmistella mitään pisteitä
bowdown.gif

Piikeissä taas loistava loppuhuipennus
biggrin.gif
Iannonella ei kasetti kestänyt ja kaatui molemmat ulos. Meni sitten vielä puskemaan Espargaroa hiekalla kun pojat vaihtoivat pari sanaa "lähes" skandinaavisella viileydellä
tounge.gif

Tollasta sen pitää ollakin, loppuun asti täböllä eikä varmistella mitään pisteitä
bowdown.gif
Näitähän on ollut useamminkin. Hayden ja Pedrosakin kilkkasivat toisensa joskus pihalle motogp:ssä jne.
biggrin.gif
.

Back