Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ykkösmutkan jarrussa saatiin hyvä näyte Marquez:n uskomattomasta hermokontrollista, kun häneltä meinasi kerran peli luistaa alta (tai näyttihän se vikoilla kierroksilla, että kaikilta luistaa joka kerta, mutta tämä oli näyttävimpiä sladeja). Smith oli siinä kohti aivan perässä, ja normaalistihan tuollaisen ´tilanteen´ jälkeen on pasmat ainakin hetken vähän sekaisin, niin että takana tulija pääsee yleensä helposti ohi.Ykkösmutka niitti todella tylyä satoa piikkiluokassa.
Toivottavasti sijoitus säilyy AA:n jälkeenkin ja itse kisassa 10:n sakkiin...olis tallipaikka aikas varma..vaan taitaapi olla nytkin..Niklas Ajo toisten 125cc harjoitusten jälkeen 15. nopein!
hyvä niinTV1 urheilu-uutisissa väitettiin juuri, että Kallio olisi allekirjoittanut sopparin Moto2-luokkaan. Muuta infoa tosin ei asiasta tarjottu.
edit. siis ilmeisesti Marc VDS Racing Team.
Taisinpa sitten käydä jääkaapilla juuri väärään aikaan mutta ainakin uusinnassa näytti kyllä enempi siltä, että Jorge ihan itse survoi eturenkaansa täysin olemattomaan ohituspaikkaan, ja meinasi lähtä siitä leppään (aika uskomaton seivi itse asiassa). Sinänsä kyllä totta, että tukka-Simo on usein siellä missä tapahtuu.Simoncelli taas siellä missä tapahtuu. Jos Jorge ei olisi voittanut, olisi voinut tulla aika tiukkaa palautetta Marcon suuntaan.
Mika Kallio Joins Scott Redding at Marc VDS. Mikan uusi työkalu on Suter MMX.TV1 urheilu-uutisissa väitettiin juuri, että Kallio olisi allekirjoittanut sopparin Moto2-luokkaan. Muuta infoa tosin ei asiasta tarjottu.
edit. siis ilmeisesti Marc VDS Racing Team.