Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites munat tähän liittyy?Missä se sellanen "täällä" oikein on ?Eipä täällä juurikaan näe mp-poliiseja.
Kerran tuli yksi vastaan kaatosateessa ja ilmeisesti säälistä moikkasi.
Muuta kokemusta ei ole,joten 100% palautus.
Pistäs piruuttas päivittäen sinne profiiliin myös paikkakuntas, niin ei tartte kysellä. Sen verta varmaan on munaa, ettei tartte puskista kirjotella...
![]()
Juurikin näinNäin on. Minä morjestan HD-miehillekin, vaikka harvoin sieltä käsi takaisin nousee.Oma ego ei oo siitä kiinni moikkaako se takasin vai ei.
![]()
Ei Suomes ole ongelma toi stongast irroitus, mut Italias kaveri oli wanhal panshovelilla ongelmissa poliisien kanssa kun eivät tahtoneet ymmärtää että jos sulla on fillarissa suicide clutch ja jockey shift ni aika hankala on ajaa kädet koko ajan stongassa... Ite olen saanut hirveen saarnan mutten sentään sakkoja ku ajoin VenttiMillessä yhdel kädellä Burgman-scootterilla, olis siis ihan garmea griminaali.Aina moikkaan, joka kerta on joko moikanneet tai nyökänneet.
Toi käden irrottaminen hallintalaitteista oli muistaakseni lailla kielletty Italiassa tai jossain Euroopassa, eikös täällä ollu piiitkä ketju siitä jossain vaiheessa kuinka joku suomalainen motoristi oli joutunu pulaan sen takia. Mä en jaksa uskoa että Suomessa moikkaamisesta tulis sakot... Pitää kysyä kun seuraavan kerran on tekosissa mp-poliisin kanssa.