• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Morjestatko poliisimoottoripyörälle ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kekke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Morjestatko poliisimoottoripyörälle ? -

• 1. Toki, moottoripyöräilijä se on siinä missä muutkin.

Ääniä: 14 60,9%
  • 2. Kiusallanikin koska harvoin moikkaavat takaisin.

Ääniä: 4 17,4%
  • 3. Vain jos jeppe morjestaa ensin.

Ääniä: 3 13,0%
  • 4. En tietenkään. Ne on poliiseja ffs!

Ääniä: 2 8,7%

• Ääniä yhteensä
    23
No mikä ettei
buttrock.gif

En katsele niin tarkkaan vastaantulijoita, että poliisiksi tunnistaisin. Moottoripyöräilijäsi tunnistan kuitenkin, joten tervehdin.

Lopetin kun kuulin että siitä voi saada sakon (räpylät ei hallintalaitteilla).
Autokoulusta ei jäänyt mieleen, että räpylöiden pitää olla koko ajan tangossa kiinni. Onko tämä oikeasti näin? Tulee verryteltyä selkää ja persettä aika usein ajaessa ja silloin on korkeintaan toinen käsi kiinni tangossa.

Kyllä minä niille morottelen. Ja takaisinkin niitä tulee ihan hyvin.

En morjesta, ellen sitten epähuomiossa tule morottaneeksi salapoliisimoottoripyörää. En moikkaa poliisiautojakaan kun olen autolla liikenteessä, tai edes mondeolla.

Autokoulusta ei jäänyt mieleen, että räpylöiden pitää olla koko ajan tangossa kiinni. Onko tämä oikeasti näin? Tulee verryteltyä selkää ja persettä aika usein ajaessa ja silloin on korkeintaan toinen käsi kiinni tangossa.

Täältä orgin keskusteluista mä tämän joskus vuosi sitten bongasin. Ja muistaakseni joku oli oikeasti saanut tästä sakon, eikä juttu ollut vain "teoreettista pohdiskelua".

Kysynpä asiaa poliisilta Facebookissa ja kerron vastauksen...

Täältä orgin keskusteluista mä tämän joskus vuosi sitten bongasin. Ja muistaakseni joku oli oikeasti saanut tästä sakon, eikä juttu ollut vain "teoreettista pohdiskelua".

Kysynpä asiaa poliisilta Facebookissa ja kerron vastauksen...
Virkamerkki tai ajokortti..... Idiooteilla on parhaimmillaan molemmat taskussa.
"Tauti" ei näy päällepäin, mutta käytännön ilmentymät
ovatkin sitten seurauksiltaan surullisia kun kohdalle osuvat
crazy.gif
.

Liekö sitten kohdalle sattunut aina sama kuski, mutta morjestelen siinä missä muitakin, ja kyllä lähes 100% on tullut smurffilta myös takaisin morjestukset
cool.gif

Eipä täällä juurikaan näe mp-poliiseja.
Kerran tuli yksi vastaan kaatosateessa ja ilmeisesti säälistä moikkasi.
Muuta kokemusta ei ole,joten 100% palautus.

Sama juttu kuin jollain edellä, en erottele etukäteen vastaantulevaa motoristia. Muutamia kertoja tullut virkamopo vastaan, ja aina olen saanut takaisin moron.  
062802jumpie_prv.gif

Kerran on tullut mp-poliisi vastaan ja morotin, se katsoi silmiin ja nosti hanskaa.

Kyllä mullas on semmonen pohjavire, että moroa pitäis näyttää, mutta toisaalta boliisin ollessa gyseessä, niin hirmuinen käden heiluttelu ei oikein nappaa kun tulee sellainen "apua, auttakaa" fiilis... Luulenpa että nostelen nuo ulommaiset sormet varpusensiipiasentoon tästälähin. Tuntuu oikeemmalta kun hehtaarimoro.

Viimeksi kun morjenstin mopopoliisia (sivari) niin olipas tosi reilu
kaveri. Teki tosiaan uukkarin ja tuli ihan kyljelle morjenstamaan. Siinä turistiin mukavia ja lähdin 15 päiväsakkoa köyhempänä jatkamaan ajeluita
biggrin.gif

Viikko sitten jätin tosin moikkaamatta, kun tulin Tourinkista ja posautin Konalassa risteyksen yli ehkä turhan ripeästi. Vastakkaisella kaistalla kaksi mopopoliisia vierekkäin valoissa. Molemmat päät käänty mua kohti. Enpä kehdannut morjenstaa; olisivat varmasti ottaneet vittuiluna...

No kuitenkin; toki moikkaan aina kaikkia mukavia motoristeja; myös poliisia.

Äänestin ykköstä.

Mp-poliisi ei ole motoristi vaan virkamies, vai miten se oli? Entäs poliisi joka ei ole mp-poliisi, vaan vapaa-ajan motoristi, mutta kuitenkin koko ajan virkamies..? Ai helv.. Päähän alko koskea.

"periaatteella: "Kaverit tekee eduskunnassa mulle (valvojalle) helpompaa lainsäädäntöä"." eiks toi oo ikään kuin demokratian pyrkimys; kansanedustat ovat kansan valitsemia, jotka säätävät sellaisia lakeja, joita kansa toivoo? Noin pääperiaatteessa. Hippasen ot, mutta kuitenkin ajankohtaista.

"Siinä turistiin mukavia ja lähdin 15 päiväsakkoa köyhempänä jatkamaan" Saitko sakot morottamisesta vai muusta syystä?

Eipä täällä juurikaan näe mp-poliiseja.
Kerran tuli yksi vastaan kaatosateessa ja ilmeisesti säälistä moikkasi.
Muuta kokemusta ei ole,joten 100% palautus.
Missä se sellanen "täällä" oikein on ?

Pistäs piruuttas päivittäen sinne profiiliin myös paikkakuntas, niin ei tartte kysellä. Sen verta varmaan on munaa, ettei tartte puskista kirjotella...
062802moto_prv.gif

Ei jaksa asennevammailla minkään tekosyyn nojalla olla morjestamatta, joten vaihtoehto yksi. Tervehtiminen on vähän kuin kiittäminenkin - ei maksa mitään, mutta sillä on poikkeuksetta positiivinen vaikutus.

Back