Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autokoulusta ei jäänyt mieleen, että räpylöiden pitää olla koko ajan tangossa kiinni. Onko tämä oikeasti näin? Tulee verryteltyä selkää ja persettä aika usein ajaessa ja silloin on korkeintaan toinen käsi kiinni tangossa.Lopetin kun kuulin että siitä voi saada sakon (räpylät ei hallintalaitteilla).
Täältä orgin keskusteluista mä tämän joskus vuosi sitten bongasin. Ja muistaakseni joku oli oikeasti saanut tästä sakon, eikä juttu ollut vain "teoreettista pohdiskelua".Autokoulusta ei jäänyt mieleen, että räpylöiden pitää olla koko ajan tangossa kiinni. Onko tämä oikeasti näin? Tulee verryteltyä selkää ja persettä aika usein ajaessa ja silloin on korkeintaan toinen käsi kiinni tangossa.Lopetin kun kuulin että siitä voi saada sakon (räpylät ei hallintalaitteilla).
Kyllä minä niille morottelen. Ja takaisinkin niitä tulee ihan hyvin.
Virkamerkki tai ajokortti..... Idiooteilla on parhaimmillaan molemmat taskussa.Täältä orgin keskusteluista mä tämän joskus vuosi sitten bongasin. Ja muistaakseni joku oli oikeasti saanut tästä sakon, eikä juttu ollut vain "teoreettista pohdiskelua".Autokoulusta ei jäänyt mieleen, että räpylöiden pitää olla koko ajan tangossa kiinni. Onko tämä oikeasti näin? Tulee verryteltyä selkää ja persettä aika usein ajaessa ja silloin on korkeintaan toinen käsi kiinni tangossa.Lopetin kun kuulin että siitä voi saada sakon (räpylät ei hallintalaitteilla).
Kyllä minä niille morottelen. Ja takaisinkin niitä tulee ihan hyvin.
Kysynpä asiaa poliisilta Facebookissa ja kerron vastauksen...
Missä se sellanen "täällä" oikein on ?Eipä täällä juurikaan näe mp-poliiseja.
Kerran tuli yksi vastaan kaatosateessa ja ilmeisesti säälistä moikkasi.
Muuta kokemusta ei ole,joten 100% palautus.