- Sijainti
- Jalasjärvi
Kyllä ainakin nostan kättä kun isolla tiellä tulee vastaa, ja taajamas tulee moikattua päätä nyökkämällä. Kevareille en nosta, saavat sen kunnian ku pyörästä löytyy ainakin kaksi pyttyä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä ainaskii sivulle etusormi pystys...Muuten mites morjestatte vastaantulevaa? Käsi alas sivulle, suoraan, ylös, joku sormi pystyssä.. onkos tähän jotain käytäntöä?![]()
Ei siinä mitään omituista ole, tervehdys on tervehdys tulee se sitten kuskilta tai pelkääjältä tai vaikka molemmilta.niin pitäisikö/onko väärin/haittaako ketään jos myös matkustaja morjestaa pyörän päältä vai pidetäänkö sitä omituisena?
eiköhän se oo jo laissakin kiellettyä...ps. Itse en aja koskaan päivällä pitkillä valoilla![]()
Ei kai siinä mitään omituista pitäis olla, musta on omituista jos sitä pidetään omituisena.Ei siinä mitään omituista ole, tervehdys on tervehdys tulee se sitten kuskilta tai pelkääjältä tai vaikka molemmilta.niin pitäisikö/onko väärin/haittaako ketään jos myös matkustaja morjestaa pyörän päältä vai pidetäänkö sitä omituisena?
sanoi:paradox Lähetetty Heinä. 03 2006,14:23
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (leijona59 @ Heinä. 03 2006,12:30)
ps. Itse en aja koskaan päivällä pitkillä valoilla
eiköhän se oo jo laissakin kiellettyä...