Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
shyhander sanoi:Joo, mustakin tuntu jossain vaiheessa, että onk tää trolli tms.Edelleen olen sitä mieltä, että jos kaikki on tsekattu toimivaks ja se ei silti toimi, niin se on rikki.

grandi67 sanoi:Kannattaiskohan kokeilla vaihtaa niinkin yksinkertainen ja halpa osa kuin tulpanhattu ja johto.
HondaCebari sanoi:tässä myös terbiä ihmetelly miten sais pytyn ja putken välin tiiviiksi kun varsinaista tiivistettä siihen ei kuulu/löydy.
300 astetta kestävä silikoni vai kovettuva asennuspasta.toimisko?
Dynamiittia nää derbit tarttis tankkiin!
mikan sanoi:tai kuumana ?

HondaCebari sanoi:tässä myös terbiä ihmetelly miten sais pytyn ja putken välin tiiviiksi kun varsinaista tiivistettä siihen ei kuulu/löydy.
!
Mikä voisi olla derbissä vikana sammu ajosta ku seinää eikä lähteny enään käyntiin ja vettä valui jostain. mopon olin pessyt päivää aikasemmin että onkohan menny vettä johonkin vääräänpaikkaan. olen tarkistanut männän ja sylinterin ja eri tulpilla olen kokeillut. saan mopon hörähtämään mutta useimmiten sammuu heti joskus se vähäaikaa pysyy kaasulla mut yskii ja kuullostaa tukkoselta. Ohjekirjassa suositellaan br9es tulppaa ja ostin siis sellasen uuden eikä auttanut kokeilin myös vanhan Yamaha RD tulppaa jossa luki vaan superbosch sillä toimi sitten vähänaikaa. sit yhtäkkiä sammu ja sama ongelma jatkui voisiko vikana olla cdi boxi
Maintenanceman sanoi:Onko se tällainen?
Tuon "murkulan pitäisi tiivistyä pakoaukkoon ilman mitään tiivisteitä, onko sitä mysötty tai onko tuo laippa suora?