• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

mopossa outo vika

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja connydaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä voisi olla derbissä vikana sammu ajosta ku seinää eikä lähteny enään käyntiin ja vettä valui jostain. mopon olin pessyt päivää aikasemmin että onkohan menny vettä johonkin vääräänpaikkaan. olen tarkistanut männän ja sylinterin ja eri tulpilla olen kokeillut. saan mopon hörähtämään mutta useimmiten sammuu heti joskus se vähäaikaa pysyy kaasulla mut yskii ja kuullostaa tukkoselta. Ohjekirjassa suositellaan br9es tulppaa ja ostin siis sellasen uuden eikä auttanut kokeilin myös vanhan Yamaha RD tulppaa jossa luki vaan superbosch sillä toimi sitten vähänaikaa. sit yhtäkkiä sammu ja sama ongelma jatkui voisiko vikana olla cdi boxi

Iskeekö tulppa kipinää siten, että kipinä näkyy päivänvalossakin selvästi vai näkyykö kipinä ainoastaan heikossa valossa?

Auringossa voi olla vaikea nähdä, mutta jossain autotallissa näkyy jo. Tulppa pitää maadottaa eli pitää runkoa kantta vasten. Cdi voi vaurioitua jos ilman tulppaa polkee tai ei maadoita. Voi olla vettä kaasarissa tai jotain. Päästä uimuri tyhjäksi.

jaket sanoi:
Auringossa voi olla vaikea nähdä, mutta jossain autotallissa näkyy jo. Tulppa pitää maadottaa eli pitää runkoa kantta vasten. Cdi voi vaurioitua jos ilman tulppaa polkee tai ei maadoita. Voi olla vettä kaasarissa tai jotain. Päästä uimuri tyhjäksi.

purkanut kaasarin 2 kertaa ei auttanu mitenkää

Ymmärsinkö oikein, että mopo ei kuitenkaan riko tulppia?

Tuleehan bensa myös kaasarille asti - siis jos vedät bensaletkun irti kaasarista, niin letkusta tulee bensaa ulos?

Kuivaapa se nyt eka tai osta uusi suodatin. Mä epäilen että jossain sähköliittimessä on vettä ja pätkii sytytystä aina välillä tai sitten bensatankissa on vettä.

shyhander sanoi:
Kuivaapa se nyt eka tai osta uusi suodatin. Mä epäilen että jossain sähköliittimessä on vettä ja pätkii sytytystä aina välillä tai sitten bensatankissa on vettä.

ei tankkii kyllä oo vettä päässy

Mitenkäs kondenssivesi? Se ei sinun lupaasi tarvitse. Ja tulpan voi kuivata vaikka talouspaperilla tai vaikkka paidan helmalla. Vedät siitä elekrodien välistä ja puhaltelet siihen lisäksi.

Vempel-Ville sanoi:
Mitenkäs kondenssivesi? Se ei sinun lupaasi tarvitse. Ja tulpan voi kuivata vaikka talouspaperilla tai vaikkka paidan helmalla. Vedät siitä elekrodien välistä ja puhaltelet siihen lisäksi.
Nykybensa tuppaa kyllä tärvelemään tulpan niin ettei siitä tule kalua muuten kuin kosanilla hehkuttamalla.

Back