Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
750cc sanoi:TV:stä tuli juttu miten autoilijat käy naapurissa vaihtamassa autonrenkaita onkohan kukaan motoristi käynny kyselemässä renkaan hintaan moottoripyöräänsä![]()
Missäpäin Venäjää tämä Espanja on?solifer sanoi:Olen itse ostanut gummit jo pitkään Rodamotosta espanjasta, no nekin on nostanu hintoja aika paljon. Itse olen ostanu pääasiassa Pirellin seos renkaita, mistä Orgin rataväki ostaa renkaansa?![]()

solifer sanoi:Olen itse ostanut gummit jo pitkään Rodamotosta espanjasta, no nekin on nostanu hintoja aika paljon. Itse olen ostanu pääasiassa Pirellin seos renkaita, mistä Orgin rataväki ostaa renkaansa?![]()
Son varmaan espanjan verotoimisto alkanu vaatiin kuittia (kirjanpito) tuolla? "Vanhaan hyvään aikaan" se tais olla vain suuntaa antava kaino pyyntö k.o. instanssilta...Nitrous sanoi:Rodamoto ei ole ihan hetkeen ollut halvin paikka.
P.S. Sori OT

Nitrous sanoi:rodamoto, gp503, gp-reifen nyt ainakin. Rodamoto ei ole ihan hetkeen ollut halvin paikka.
P.S. Sori OT
suizaki sanoi:Jos vähän käytetyt kelpaa, niin varikolta saa kisoista kohtuu hintaan. Noista saksan liikkeistä kannattaa kysästä alea jos ostaa useamman kerralla (=20++ yleensä). Myös velt motor centteriltä saa kohtuullisesti kumeja virosta. Suomalaiset toimijat on usein myös isommissa tilauksissa kohtuu hintasia ennen alvia. Se ei vaan keskiverto kuluttajaa paljoa lämmitä, vaan ohjaa kulutuksen sinne, missä se on järkevää.
Nitrous sanoi:Huikkaa muuten jos/kun oot kumeja tilaamassa, voisin ottaa vaikka samaan konkurssiin muutaman takasen tonnariin. Tai jos sulla on hyviä vähän käytettyjä uloskantohintaan niin nekin kelpaa.

GuessWho sanoi:Äläs nyt ujostele sen tilaukses kanssa kun on kerrankin oikea voimapatteristo persiin alla. Siinä kuule gummi on nöyränä ens kesänä ku pääset availemaan isojen poikien pelillä.
![]()