• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Mopon renkaat venäjältä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 750cc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mopon renkaat venäjältä

TV:stä tuli juttu miten autoilijat käy naapurissa vaihtamassa autonrenkaita onkohan kukaan motoristi käynny kyselemässä renkaan hintaan moottoripyöräänsä:;):

750cc sanoi:
TV:stä tuli juttu miten autoilijat käy naapurissa vaihtamassa autonrenkaita onkohan kukaan motoristi käynny kyselemässä renkaan hintaan moottoripyöräänsä:;):

Muuten renkaisiin liittyen; kaverilla oli aikanaan moottoripyörässä RIESA-merkkinen rengas... hänen kommenteista päätellen oli aika lailla nimensä veroinen rengas :D

Sori, kysymykseesi ei mitään hajua.

Rajan lähituntumassa ongelmana on, ettei oikein ole asiantuntevia mopoliikkeitä, autotarvikeliikkeitä kylläkin. Toki mopottimen korjaukseen aina apua ja -paikkakin löytyy, mutta enemmän nurkkapajoja. Useammat tapaamani viipurilaisetkin käyvät pyörä(tarvike)kaupoilla Pietarissa, jonne ei oikein jaksa renkaiden vuoksi vaivautua Suomesta.

P

Olen itse ostanut gummit jo pitkään Rodamotosta espanjasta, no nekin on nostanu hintoja aika paljon. Itse olen ostanu pääasiassa Pirellin seos renkaita, mistä Orgin rataväki ostaa renkaansa?:jpstyle:

Re: Mopon renkaat venäjältä

solifer sanoi:
Olen itse ostanut gummit jo pitkään Rodamotosta espanjasta, no nekin on nostanu hintoja aika paljon. Itse olen ostanu pääasiassa Pirellin seos renkaita, mistä Orgin rataväki ostaa renkaansa?:jpstyle:
Missäpäin Venäjää tämä Espanja on?

Katselin Yandexin haulla suitsan takarenkaan hintoja Pietarissa ja aika lailla näyttäisivät olevan samaa tasoa kuin Suomessa, eli eipä taida kannattaa.
Pyörän renkaita ei Venäjällä osteta läheskään siinä määrin kuin auton renkaita ja tuontirenkaiden tulli + ym kustannukset taitavat olla samaa tasoa kuin Suomessakin.:hanuria:
Autoon toki ostin talvirenkaat Pietarista kun hintaero Continentalin uusilla nastarenkailla on 30% Suomen hintoihin.

solifer sanoi:

rodamoto, gp503, gp-reifen nyt ainakin. Rodamoto ei ole ihan hetkeen ollut halvin paikka.

P.S. Sori OT

Nitrous sanoi:
Rodamoto ei ole ihan hetkeen ollut halvin paikka.
P.S. Sori OT
Son varmaan espanjan verotoimisto alkanu vaatiin kuittia (kirjanpito) tuolla? "Vanhaan hyvään aikaan" se tais olla vain suuntaa antava kaino pyyntö k.o. instanssilta... :)-
Sori OT
Mut tohon langan aiheeseen, eikös noita mp-renkaita saa edullisesti ilman kuittia niiltä yön susilta, oon ymmärtänyt et heillä on sivuliike pietarin alueella... Vain käteismaksu. :kääk:

Nitrous sanoi:
rodamoto, gp503, gp-reifen nyt ainakin. Rodamoto ei ole ihan hetkeen ollut halvin paikka.

P.S. Sori OT

Jos vähän käytetyt kelpaa, niin varikolta saa kisoista kohtuu hintaan. Noista saksan liikkeistä kannattaa kysästä alea jos ostaa useamman kerralla (=20++ yleensä). Myös velt motor centteriltä saa kohtuullisesti kumeja virosta. Suomalaiset toimijat on usein myös isommissa tilauksissa kohtuu hintasia ennen alvia. Se ei vaan keskiverto kuluttajaa paljoa lämmitä, vaan ohjaa kulutuksen sinne, missä se on järkevää.

suizaki sanoi:
Jos vähän käytetyt kelpaa, niin varikolta saa kisoista kohtuu hintaan. Noista saksan liikkeistä kannattaa kysästä alea jos ostaa useamman kerralla (=20++ yleensä). Myös velt motor centteriltä saa kohtuullisesti kumeja virosta. Suomalaiset toimijat on usein myös isommissa tilauksissa kohtuu hintasia ennen alvia. Se ei vaan keskiverto kuluttajaa paljoa lämmitä, vaan ohjaa kulutuksen sinne, missä se on järkevää.

Huikkaa muuten jos/kun oot kumeja tilaamassa, voisin ottaa vaikka samaan konkurssiin muutaman takasen tonnariin. Tai jos sulla on hyviä vähän käytettyjä uloskantohintaan niin nekin kelpaa.

Nitrous sanoi:
Huikkaa muuten jos/kun oot kumeja tilaamassa, voisin ottaa vaikka samaan konkurssiin muutaman takasen tonnariin. Tai jos sulla on hyviä vähän käytettyjä uloskantohintaan niin nekin kelpaa.

Äläs nyt ujostele sen tilaukses kanssa kun on kerrankin oikea voimapatteristo persiin alla. Siinä kuule gummi on nöyränä ens kesänä ku pääset availemaan isojen poikien pelillä.
:smoking:

GuessWho sanoi:
Äläs nyt ujostele sen tilaukses kanssa kun on kerrankin oikea voimapatteristo persiin alla. Siinä kuule gummi on nöyränä ens kesänä ku pääset availemaan isojen poikien pelillä.
:smoking:

Joo, tällä hetkellä näyttää siltä, että palataan etsimään renkaita Kemoran jäterengaskasasta. Onpahan ainakin sutimisen määrä sitten riittävää.

Back