Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin kymmenisen vuotta sitten tuo raja oli 65km/h. Onneksi paikallinen ylikonsta oli asiallinen kaveri ja pyöristi kohtuuden nimissä tutkalukeman kymmenisen kilsaa alaspäin, jolloin maksettavaksi jäi 400mk ja uudelleen katsastus.Jaa-a. Noi verot sun muut kortin siirtymiset tulee vain, JOS mopo kulkee yli 63km/h.
Ottamatta kantaa asian moraaliseen puoleen...Noi sanktiot on vaan maallista, mutta entäs jos autat lastasi virittämään mopoa ja lapsi koheltaa sillä itsensä hengiltä? Tiedän kyllä, että tämä on monen mielestä silkkaa jeesustelua ja kukkahattuilua, mutta tuskin kovinkaan monen mopoikäisen ajotaidot on aivan huippuluokkaa ja itse en olisi valmis ottamaan omalletunnolleni lapseni kuolemaa varsinkin itse virittämäni kikottimen ansiosta.
Siinä sitä kasvatetaan jälkikasvua kunnioittamaan yhteiskunnan lakeja ja arvoja, hienoa.Tämä ei ole mopofoorumi, mutta kysyn nyt silti, että mitä sanktioita voi tulla jos otamme pojan moposta kuristukset poies? Tuntuu täys kaasulla tukehtuvan pahasti.
Jotkut jeesustelee jotkut ei, mutta tosiasia on se, että itse ne vehkeet on viritelty faijoilta "salaa". Eli ei isukkien kuulu niitä paaperoille ruuvata.Voi helvetti mitä jeesustelua joidenkin osalta, ainahan noita on viritelty niin kauan kuin mopoja on ollut... Joillakin on vain oma nuoruus päässyt jo unohtumaan![]()
Näinpä. Kyllä annetaan niin pahaa kasvatusta nyt, kun pääsee helvetin tehokkaalla mopolla ajamaan, että mahtaako liittyä niihin helvetinenkeleihin vai mitä kanuunankuulia neoli... Älä jaksa naurattaa.Siinä sitä kasvatetaan jälkikasvua kunnioittamaan yhteiskunnan lakeja ja arvoja, hienoa.Tämä ei ole mopofoorumi, mutta kysyn nyt silti, että mitä sanktioita voi tulla jos otamme pojan moposta kuristukset poies? Tuntuu täys kaasulla tukehtuvan pahasti.
Ehkäpä suurin osa kirjoittelijoista on itse elänyt mopoaikansa tuna supersport ja suitsa pv aikakaudella, tuo kiveen kirjoitettu 40kmh juontaa varmaan sieltä.Ainakin Vespan moposkootteri ottaa mittariin sen 65km/h ja on täysin kaupasta "kannettu" ja sen mitä omistajaa tunnen (yli 40v. mieshlö) ei varmuudella osaa edes tulppaa vaihtaa![]()
On hyvin yleistä, että liioittelemalla koetetaan tehdä vastakkaista mielipidettä edustavasta pelle.Näinpä. Kyllä annetaan niin pahaa kasvatusta nyt, kun pääsee helvetin tehokkaalla mopolla ajamaan, että mahtaako liittyä niihin helvetinenkeleihin vai mitä kanuunankuulia neoli... Älä jaksa naurattaa.Siinä sitä kasvatetaan jälkikasvua kunnioittamaan yhteiskunnan lakeja ja arvoja, hienoa.![]()
No eikös tuo ekin avatarkin kerro jotakin siitä kuka on pelle?On hyvin yleistä, että liioittelemalla koetetaan tehdä vastakkaista mielipidettä edustavasta pelle.Näinpä. Kyllä annetaan niin pahaa kasvatusta nyt, kun pääsee helvetin tehokkaalla mopolla ajamaan, että mahtaako liittyä niihin helvetinenkeleihin vai mitä kanuunankuulia neoli... Älä jaksa naurattaa.Siinä sitä kasvatetaan jälkikasvua kunnioittamaan yhteiskunnan lakeja ja arvoja, hienoa.![]()
Ei kukaan Eki-:ä itseään lukuunottamatta ole maininnut enkeleitä tai kuulia.
Mutta mitä järkeä on opettaa jälkikasvulle, että 'kyllä lakia vähän voi rikkoa'? Siitä voidaankin keskustella.
No miksipä ei isä voisi auttaa, tekevät sen luultavasti joka tapauksessa itse ja saa samalla laatu-aikaa tenavan kansJotkut jeesustelee jotkut ei, mutta tosiasia on se, että itse ne vehkeet on viritelty faijoilta "salaa". Eli ei isukkien kuulu niitä paaperoille ruuvata.Voi helvetti mitä jeesustelua joidenkin osalta, ainahan noita on viritelty niin kauan kuin mopoja on ollut... Joillakin on vain oma nuoruus päässyt jo unohtumaan![]()