T1mppa sanoi:Itse olin tyytyväinen kun sain rahaa palautetusta lipusta. Ostin sen meinaan smartum-kulttuuriseteleillä ja palautuksesta sain riihikuivaa digitaalirahaa tilille![]()
Ei sinun nimesi sattumalta ole Tytti Yli-Viikari...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
T1mppa sanoi:Itse olin tyytyväinen kun sain rahaa palautetusta lipusta. Ostin sen meinaan smartum-kulttuuriseteleillä ja palautuksesta sain riihikuivaa digitaalirahaa tilille![]()
B12 sanoi:Ei sinun nimesi sattumalta ole Tytti Yli-Viikari...![]()

Lippu.fi-myyntipisteellä kun kävi tai netissä täytti lippulappusen, niin sai rahat täysmääräisenä takas tililleen. Siinä oli aikaikkuna jonka sisällä palautus piti tehdä. Mielestäni oikein hyvä systeemi.
PrivateeR sanoi:....Taidanpa valita kukkarolle ystävällisimmän vaihtoehdon siis.
hidas57 sanoi:Siellähän on myös sähkökalusto ajossa, liekö ynnätty hintalisää siitäkin.
Jardu sanoi:Ne pitää ladata siinä ABC:llä , muuten ei riitä rengaslämppärille jatkojohtoja.
JMH sanoi:Omat generaattorit, makki-pakit ja vesikontit mukaan.
Race on!
...tai länsimetro•tomppa• sanoi:viel varmaan v.2023 joutuu roudaa mukaanrakennus puuhat alkaa menee samalla tyylillä ku olkiluoto 3
![]()
•tomppa• sanoi:viel varmaan v.2023 joutuu roudaa mukaanrakennus puuhat alkaa menee samalla tyylillä ku olkiluoto 3
![]()
Tinde sanoi:Olkiluoto 3 reaktori on käynnistetty 20.12.2021 noin klo 23.

•tomppa• sanoi:oli kyl klo 3.22 alko sähköö tuottaa tai jotain ,no onneksi jysähtänytToiseksi kaikkee hienoo kämppii /queshousee +ym pitäis tulla viereen mut hiljasta pitelöö kuten muutenkin rakennus puuhat siel laahas kesällä pahasti
![]()
xerxes sanoi:"Tammikuussa on vielä parempaa luvassa, kun OL3 liitetään valtakunnan sähköverkkoon eli sähköntuotanto alkaa". Nyt siis testaillaan, eli tuottaahan se sähköä, mutta...
Patukka sanoi:Iitin kunta myy osuutensa Kymiringistä – Kunnan mukaan omistajana oleminen ei ole enää tarkoituksenmukaista.
Kertoo Kouvolan sanomat, maksumuurin takana: https://www.kouvolansanomat.fi/paikalliset/4422986
Ovatkohan Iitin kuntapäättäjät ajatelleet että nyt on oikea aika jättää uppoava laiva.....