• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräpolliisin morjestus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikanrb
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kyllä nousee
biggrin.gif

Pena & heikkil yhdistettyä tekstiä lainaten:
"Motopoliisit, helvetinperkeleet etc. - Kaikkia morjestellaan ja se on ihan vastapuolen hölmöyttä, jos lapa ei taivu vastaukseen!  
biggrin.gif

Näin on. Oikeastaan ihan kiusallani morjestan kun huomaan harrikan tulevan vastaan, osa moikkaa ihan jees ja toiset on kuin aidan seipään nielleet."

Jep jep, täysin samaa mieltä - se on jokaisen oma asia jos lapa ei taivu tervehdykseeen. Ja toisesta asiasta samaa mieltä: Kiusallani morjestan käsi pitkällä sivulla ojossa kaikkia kyykkäpärriä, osa moikkaa ja osalla on se seiväs nielussa...

Yhteenveto: ei voi yleistää - mopoon, merkkiin, ajoasentoon, ikään, sukupuoleen... jne

Kaikki motot moikkaan kunhan käpälä on vapaana. Vasurilla voi pitää kaasua mutta oikeella on paha vetää kytkimestä.

Eipä ole kovin monesti mopopolliisille tarvinnut kättä nostella mutta on ne ne kerrat vastannu tervehdykseen mitä on vastaan tulleet.

Viime kesän kokemuksia; "Bodomin lenkillä" tuli poliisi vastaan pitkällä suoralla. Morjestin reilulla käden nostolla mutta vastaukseksi sain tyhjän tuijotuksen. Sikäli ihmetytti koska oli kirkas päivä ja hiljainen vauhti. Sitten taas HD-kuski ajoi viereen Munkkivuoren liikennevaloissa ja kääntyi tervehtimään sanomalla "moi". Niin ja ajelen japsilla. Mistä muuten toi tervehdys motoristien kesken on muuten peräisin?

Saattaapi olla että lapa ei nouse, koska laankuuliainen ohjaa pyörää molemmilla käsillä ja siitä ei tingitä.

Its law.

kynttila.gif
Mutta ei siitä "ilman käsiä ajamisesta" sakkoja saa, ainakaan kun sen tekee oikeassa hengessä. Muistaakseni jossakin Jyväskylän seudulla syyttäjä jätti syyttämättä mieshenkilön tänä kesänä tapahtuneen tapahtuman johdosta.
Mies oli reippaasti tuulettanut Grönhomin voittoa ja syyttäjä oli tuumannut, että tapahtui isänmaallisessa hengessä ja jätti asian silleen.

Itsekkin moikkaan kanssa kaikkia, jopa MP-POSLIINEJA, jos sellaisia olisi nähnyt viime keväänä/kesänä
smile_org.gif

Toi moikaaminen on jäänyt vissiin jotenkin alitajuntaan, viime kesänä tossa vihdintiellä oli kawan mitskussa vajaa 200mk, itse olin katteiden takana piilossa, noh.. vastakkaisesta suunasta tuli motoristeja, niin eikun käsi PYSTYYN. Hyvä ettei revennyt olkapää, ainakin tuntui siltä.
pftroest.gif

polliisit moikkaa mulle kyllä, tikkaria heiluttaen. ja kovasti niitä tuntuu kiinnostavan se, mistä mä oon tulossa, mihin menossa ja miks? liikuimpa autolla tai prätkällä!??
veryangry.gif

Kyllä ne moikkaa ja erityisen mukava on puhua niiden kanssa puhelimessa  
wink.gif
tounge.gif
Totta turiset. Poliisit ovat ihmisiä siinä missä muutkin, se tuli tässä hiljattain pikkujouluristeilyllä huomattua
wink.gif
inlove.gif

Mukavia seuramiehiä ja ja...
Tuosta morjenstamisesta. Mulle ovat morjestaneet niin poliisitkin kuin muutkin, tosin ei aina kuten edellä moneen kertaan on todettu.

Varma juttu on saada niin moottoripyöräpoliisin kuin muidenkin motoristien pää kääntymään, on lähettää lentosuukko yli liikenteen.
062802moto_prv.gif
inlove.gif

Pitkä kokemus opettanut, ettei kannata millään tavoin kiinnittää miekkahihojen huomiota. Parempi olla kuin ei näkisikään.

-harmaahukka-

Back