Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Olen miettinyt että jos ei myiskään joskus pois tota omaa edullista ekapyörää, vaan vuokrailis sitä vaikka 500 egen kuukausivuokralla just kortin ajaneille. Tietty ihan näin kaverinkauppaa, eli ei mitään "oikeaa" bisnestä.
Noi vuokrahinnat on mun makuun aika älyttömiä... Itse ostin vuoden -88 GPZ500:n hintaan 650e. Siihen sitten uudet öljyt, akku ja muuta pientä mutta reilusti alle 800 kaikkineen. Vakuutukselle jäi helsingissä hintaa 270e aloitusbonuksilla Katsele vaan joku kohtuuhintanen iäkkäämpi peli, varsinkin jos edes vähä osaa itse ohjeiden mukaan laitella jos on tarvetta.
Noi vuokrahinnat on mun makuun aika älyttömiä... Itse ostin vuoden -88 GPZ500:n hintaan 650e. Siihen sitten uudet öljyt, akku ja muuta pientä mutta reilusti alle 800 kaikkineen. Vakuutukselle jäi helsingissä hintaa 270e aloitusbonuksilla Katsele vaan joku kohtuuhintanen iäkkäämpi peli, varsinkin jos edes vähä osaa itse ohjeiden mukaan laitella jos on tarvetta.
Kannattaa kilpailuttaa. Tapiola tarjosi lähes tuplahintaa jo pelkästä liikennevakuutuksesta Ifiin verrattuna oman pyörän kohdalla ja siihen vielä kaskot päälle.
Jokainen tehköön itse päätöksensä lisäksi noiden kaskojen osalta, itse olen sekä autoilussa, että nyt pyöräilyssä luottanut siihen, että itse ei niin pahasti kämmätä, että täyttä kaskoa vanhassa pyörässä kannattaisi pitää, vaikkei ajokokemusta lainkaan olekaan. Omavastuun ja pyörän arvon huomioiden pienessä vauhdissa kaatuilut eivät paljoa tunnu ja isommassa ulosajossa on suurempiakin huolia.
Osakaskolla siis mennään, joka korvaa ainakin varkauden, ilkivallan, palamisen ja hirveen törmäämisen.
360e vuodessa yhteensä, jos 4kk ajan.
Vuokrahintoja on monia, mutta ei se rahallisesti taida oikein kannattavaa olla, jos yhtään enempi ajelu kiinnostaa.
Nostelen tätä ylöspäin niin ei tarvitse uutta aloittaa.
Eli samanlainen tilanne kuin ketjun alottajalla.
Ajan BC:n kaveriksi A:n ja ajattelin siirtää tuota ostamista myöhemmälle ja aloitella vuokraamalla.
Olen etsinyt ja laitellut tarjouspyyntöjä firmoille ja yksityisille, yhden hyvän hintaisen tarjouksen olen löytänyt iRent:stä.
Mutta jos jollakin nyt sattuu olemaan varastossa ylimääräinen ja tietää että kesän ajot jää vähemmälle ja on valmis/uskaltaa luopumaan pyörästä niin ilmoitelkaa. Customit ei niin kiinnosta eli naku, touring tai sport ja mielellään välillä 600-750cc
Vuokra-aika olisi 29.6-30.7 eli kk, tarvikkeet on omasta takaa ja ajoa en usko että kertyy hirvesäti yli 2500km. Sijainnilla ei sinänsä väliä, mutta itse liikun lahti-hki väliä ja julkisilla pääsen kauemmaskin.
Parheiten tavoittaa mailin kautta: viljakainen.m ät gmail com tai yv:nä