Hervannan Vanha BensisOnkos Tampereella mitä paikkoja, joihin voisi mennä omien litkujen kanssa pesemään? Eli käytännössä haluaisin vuokrata käyttööni vain vesiletkun + pesupaikan, kun kerrostalossa noita ei omasta takaa ole.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hervannan Vanha BensisOnkos Tampereella mitä paikkoja, joihin voisi mennä omien litkujen kanssa pesemään? Eli käytännössä haluaisin vuokrata käyttööni vain vesiletkun + pesupaikan, kun kerrostalossa noita ei omasta takaa ole.
+1 Pinelinelle.![]()
Hakekaas löytö-tavaratalosta Wurth,in TEHOPESUA!!!
Sopiva seos 2/3 ja loput vettä!!!
Lähtee hetken ku antaa liueta niin pinttyneetkin itikat ja ketjurasvat pienellä harjaamisella!!!
Ja on mäntypohjainenpesuaine, jättää kiiltävän pinnan kuhan vaan muistaa kuivata pesun jälkeen....
Samaan lopputulokseen pääsee myös 15 minuutissa.Aikaa tähän on kulunut parhaimmillaan kolme tuntia
Mun mielestä kannattaa laittaa se pineline ekaksi, sit painepesuria, perus autoshampoota ja lopuksi vahaus. Kuivaan pintaan tuo tehopesu tehoaa parhaiten ja ihan raakana oon kayttänyt. Lähinnä rasvanpoistoon kylläkin, että ötökät oon liuottanut ihan vedellä. Näin on tullut jo vuosia pestyä, eikä oo tarvinnut laakereita tai ketjuja vaihdella, kun käyttää vähän järkeä minne ja miten lähelle sitä painetta tarjoaa.Samaan lopputulokseen pääsee myös 15 minuutissa.Aikaa tähän on kulunut parhaimmillaan kolme tuntia
- painepesurilla pahimmat kurat pois
- Wurthin Pineline pintaan
- huuhtelu painepesurilla
- kuivaus säämiskällä, putki ja vanteet jollain rätillä.
Jos ***kat on päässet kuivumaan putkeen ja vanteisiin, niin tarvitaan harjaa ja muutama minuutti lisää. Ja jos ketjupeli olisi, niin ehkä takavanteeseen suihkaus jotain oikeaa wanhanajan liuotinta.
Keskiseisontatuki on tässäkin hommassa asiaa..
Turtlea käyttänyt jo vuosia eri ajoneuvojen pesussa.![]()
Tota kokeilin tänään, saa motonetistä parilla euroilla... Lähti niin rasvat vanteista kuin itikat etuvaloista. Voin suositella.![]()
(kyseessä siis Turtle waxin liuotinpesu )
No emmä nyt tiiä... Tosta voi katsoa, että ei se ainakaan tiivisteille mitään tee.Wurthin Pineline on liian hapokasta pyörän muoveille ja kumipuslille. Autoglymin mp-pesuaine on selvästi "parempaa". Myös autonpesuun erittäin sopivaa, ei harmaannu mustat muovipuskurit.
Mistä oot ostanu tätä? Oon about joka kaupassa jossa oon käyny viimosen kahen kuukauden aikana ettiny tota, mutta en oo löytäny, perkeleAutoglymin suihkutettava moottoripyörän pesuaine
http://www.kauramaki.fi/TPM sanoi:Mites tämä itsensä peseminen hinnoitellaan ja mitä tarvikkeita saatavilla?

vilhov sanoi:Mistä oot ostanu tätä? Oon about joka kaupassa jossa oon käyny viimosen kahen kuukauden aikana ettiny tota, mutta en oo löytäny, perkele![]()