Moottoripyörän ja auton törmäys katkaissut liikenteen Nokialla. Toivotaan parasta, pelätään pahinta...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ettei vaan Kalevan toimittaja itse ehdottanut asiaa....poliisi tutkii ajoiko moottoripyöräilijä ylinopeutta ennen onnettomuutta.
Hämäävästi ilmoitetaan auton tulleen oikealta, ei mainittu ollenkaan kumpi ajoi etuoikeutettuna, ei tietenkään.[clip]...pakettiauton kuljettajan kääntyessä risteyksessä tien oikealta puolelta kohti moottoripyöräilijää. Moottoripyörä törmäsi poliisin mukaan keskelle auton keulaa. Poliisi tutkii, ajoiko moottoripyöräilijä ennen törmäystä ylinopeutta....[clip]
Niin just. Ihan samaa uutista luin aamulla lehdestä, enkä millään saanut selvää, että mitä siinä oikein oli tapahtunut. Miten se moottoripyörä oikein päätyi sinne auton keulaan?Jumaliste, että otti pannuun tuon artikkelin syyllistävä kirjotustapa. Niin, tietysti motoristeja syyllistävä. Valtatie on varmaankin etuajo-oikeutettu, joten paku on tullut kolmion takaa. Miten sivusta tulevaan törmää keskelle keulaa? Kumpi on ajanut vastaantulevan kaistaa?
No, toivottavasti vammat eivät ole vakavia!
Panittekos merkille, että se on STT:n uutinen. Lehti tuskin muutti kirjaintakaan.ei kai kukaan motoristi oikeesti tilaa tota lehteä eihän![]()
![]()
Samaan tyyliin toi oli kirjotettu tänään Al:eenkin, ainoo vaan että toimittaja oli omalla nimellään, ei STT.Panittekos merkille, että se on STT:n uutinen. Lehti tuskin muutti kirjaintakaan.ei kai kukaan motoristi oikeesti tilaa tota lehteä eihän![]()
![]()
Lehdillä on tapana julkaista STT:ltä saamansa jutut sellaisenaan.
Anteeks vaan mut en kyllä ohittanu mitään rekkaa kolari hetkellä vaan ohitin sen noin 1-1,5km ennen kolaripaikkaa ja se pakettiauto tuli muuten kolmion takaaPrätkä oli just ohittamassa rekkaa sen risteyksen kohdalla.
eipä tullu mitään erikoista ku oikeen puolen reisiluu poikki vähällä päästiin ku oli noin satanen vauhtia mut kyllähän poliisit sen vähän niinku mun piikkiin pisti ja repsikka nosti viä mua vastaan syytteen vammantuottamisestaToivottavasti kuski parantuu ja ei jää mitään pysyviä vammoja, nokkakolari pakun kanssa ei oo yks niistä 'parhaista' tavoista jos kolarissa pitää olla![]()