Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Mun mielestä et tarvi uutta lääkärintodistusta. Jos olet saanut kortin elokuussa -96 tai myöhemmin, niin ei tarvi. Näin muistelin, että menee... Minä jouduin hakemaan uuden lääk.todistuksen, koska sain B-kortin vuonna -95
Sain oman B-kortin 07.05.1996. Tästä johtuen jouduin käymään lääkärillä hakemassa todistuksen kun olin kuulemma saanut kortin pari kk. liian aikaisin, jotta olisin välttynyt uusintatarkastukselta.
Siis tämä noin 3kk. sitten.
Autokouluna Haagan autokoulu joka kahdella inssillä ryyditettynä maksoi n.850€
Lääkärintodistus ilman lekurikaveria löytyy halvimmalla(Helsingistä) Haagan yksityislääkäriasemalta. 14€ halvemmalla kuin kunnallisesta, eli joku 25€...