• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräkortti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun mielestä et tarvi uutta lääkärintodistusta. Jos olet saanut kortin elokuussa -96 tai myöhemmin, niin ei tarvi. Näin muistelin, että menee... Minä jouduin hakemaan uuden lääk.todistuksen, koska sain B-kortin vuonna -95

Sain oman B-kortin 07.05.1996. Tästä johtuen jouduin käymään lääkärillä hakemassa todistuksen kun olin kuulemma saanut kortin pari kk. liian aikaisin, jotta olisin välttynyt uusintatarkastukselta.
Siis tämä noin 3kk. sitten.

Autokouluna Haagan autokoulu joka kahdella inssillä ryyditettynä maksoi n.850€

Lääkärintodistus ilman lekurikaveria löytyy halvimmalla(Helsingistä) Haagan yksityislääkäriasemalta. 14€ halvemmalla kuin kunnallisesta, eli joku 25€...

Itse sain kortin eilen.
Ja se maksoi Ajaxxissa 490e+53e kirjal.+inssi+40e uusi ajokortti.

Se oli halvin hinta turussa.

Karut on hinnat. Oman korttini ajoin vuonna 1997, jolloin köyhdyin kaikkinensa karvan alle 1700mk eli nykyrahassa reilusti alle 300€.

BTW: Tosin mopon sain alle vasta viime vuonna
wink.gif

Back