• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
Meillä tämä harrastus on ollut yli 21 vuotta jo yhteinen - siitä se yhteinen taivalkin aikoinaan lähti ja jo silloin meikä ajoi ja eukko istui tarakalla ja hyvin se on siellä viihtyny edelleen. Tässähän on se etu että ei tarvi paljoa mopon vaihdoista keskustella tyyliin tohtisko ostaa...ja reissujen suunnittelukin on jotenkin helppoa kun tietää toisenkin nauttivan tien päällä olemisesta
cool.gif

Justiin oltiin 2 viikkoa ihan kahden eurooppaa ristiin rastiin laittamassa ja kun sieltä tultiin niin yleensä 2 ekaa kysymystä meni tyyliin

1. oliko hyvä reissu
-> juu, kivaa oli

2. oottako vielä naimisissä
-> TÄ? Eikö kukaan muu ole oman akkasa kanssa 2 viikkoa 24 tuntia vuorokaudessa vain kahden ja samalla nauttien toisistaan ja mahdollisesti vielä yhteisestä harrastuksesta - TOTTAKAI OLLAAN VIELÄ NAIMISISSA, mä tiijä sitten pitäskö olla oikeasti huolestunu kysyjien touhuista...
nixweiss.gif

Meillä tämä harrastus on ollut yli 21 vuotta jo yhteinen - siitä se yhteinen taivalkin aikoinaan lähti ja jo silloin meikä ajoi ja eukko istui tarakalla ja hyvin se on siellä viihtyny edelleen. Tässähän on se etu että ei tarvi paljoa mopon vaihdoista keskustella tyyliin tohtisko ostaa...ja reissujen suunnittelukin on jotenkin helppoa kun tietää toisenkin nauttivan tien päällä olemisesta
cool.gif

Justiin oltiin 2 viikkoa ihan kahden eurooppaa ristiin rastiin laittamassa ja kun sieltä tultiin niin yleensä 2 ekaa kysymystä meni tyyliin

1. oliko hyvä reissu
-> juu, kivaa oli

2. oottako vielä naimisissä
-> TÄ? Eikö kukaan muu ole oman akkasa kanssa 2 viikkoa 24 tuntia vuorokaudessa vain kahden ja samalla nauttien toisistaan ja mahdollisesti vielä yhteisestä harrastuksesta - TOTTAKAI OLLAAN VIELÄ NAIMISISSA, mä tiijä sitten pitäskö olla oikeasti huolestunu kysyjien touhuista...
nixweiss.gif
Aika hyvä suorite
wink.gif
Eikö kotona kerkee olla...
Ite en ymmärrä moista tuohua, jos vuodesta sais olla pariviikkoa ihan itekseen...(siis kavereiiten kans reissussa) ois varmaan ihan paikallaan.
nixweiss.gif
wink.gif
Luulis että omaa aikaa jokainen kaipaa...

Molemat ajaa ja molemmilla kyydissä pikkukoirat.
Kyllä se isäntä joskus yksinkin päristelee jos haluu poikaporukoissa kulkia, vaan matkat ja reissut tehdään aina yhdessä

Elkää kertoko toisille, miten sen pitäs olla. On a, b, jopa c matkoja. Mitä ne on kellekin, se on eri juttu. Voittopuolisesti siitä on kumminkin etua, jos akalla on omakohtainen perstuntuma mopoiluun. Ite en kyllä paljo kuskailis...

Rakensin edeltävän pyörän niin että sillä olisi voinut ajaa 2-päällä. eipä tullut kyytiin joten vetäisin nykyiseen pyörään 1 paikkaisen perän
smile_org.gif
joskus mietti kovasti että rupeasiko ajamaan korttia.. vaan eipä niin käynyt. kovasti on harrastusta vastaan...

Meillä ajelee vain allekirjoittanut ja mies menee autolla. Yhden lenkin mies on heittäny pyörällä ja kyllähän sitä aina vähän jännittää miten pärjään tuolla liikenteessä isolla pyörällä  
confused_orig.gif
Mut on se vaan niin ihanaa  
inlove.gif
-zr-7

Eukko tykkää näteistä pyöristä (katu/naku) mutta toistaiseksi vielä oo semmosta halunnu hankkia ..onneks. Muuten taitais mun illat mennä kotona. Eli Isompi rintanen osapuoli toistaiseksi viel tarakalla.
lookaround_orig.gif

Vain mies, eli allekirjoittanut, harrastaa. Ei taida muijalla olla mp-lisenssiäkään... Eikä tuo ole pahemmin käynyt takapukilla häiriköimässäkään, olisko ehkä 3 kertaa ollu kyydyssä. Hyvä näin, yksin onkin paljon mukavampi ajella --> saa töytäillä miten kiinnostaa
wink.gif

Ajan:
Pyörää ...(lujaa omasta mielestä)
Morsianta ...riittävästi hänenkin mielestään
eli morsian saa kyytiä...hmmm ..kai se sitte on yhdessä harrastamista
lookaround_orig.gif

Minua vaan ihmetyttää miten tässä keskustelussa harrastukset "kytketään parisuhteeseen". Ehkä olen pervo tms, mutta minä tavallaan pidän harrastukset ja ihmissuhteet erillään toisistaan. Voihan sitä kumppanin kanssakin harrastaa, mutta harrastus voi olla myös henkireikä, jossa saa tilaa vain itselleen.
Moottoripyöräily on elämäntapa, ei harrastus. Minulle ainakin.
+100.

Ja itse aiheeseen liittyen, parisuhteessa en elä. Mutta kiinnostuksen kohde pelkää moottoripyöriä
crazy.gif

Mies harrastaa. On vaimo ennen ollut kovinkin kiinnostunut, ja reissattiinkin sivuvaunuaikoina kahden lapsen kanssa. Silloin oli puhuttavaakin vielä niin paljon, että piti kypäräpuhelimet hommata.
Tällä vuosituhannella on ollut muutaman kerran kyydissä, ei ole useammin pyrkinyt, enkä ole liioin pyydellyt...  
wink.gif

jep!...moottoripyöräily on ainakin mulle elämäntapa! Se ei sopinut Ex-älle joten piti toivottaa hyvää loppuelämää hälle!!!
033102beer_1_prv.gif

Back