• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja parisuhde

Moottoripyöräily ja parisuhde -

• Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä

Ääniä: 0 0,0%
  • Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä

Ääniä: 1 100,0%
  • Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä

• Vain mies harrastaa

• Vain nainen harrastaa

• Ääniä yhteensä
    1
Vuoden jaksoin kyydissä istua, sitten alkoi takapuolta poltella. Mopokuume iski ja paheni niin pahaksi jotta piti hommata oma peli alle.

Nyt ajellaan molemmat omilla, yhdessä niinä harvoina kertoina kun jälkikasvun saamme säilöön jonnekin. Työmatka-ajoihin taitaa kulua eniten kilometrejä, muut huristelut jäävät perheellisellä siihen yhteiseen viikkoon kesässä jonka varaamme "suhteenparannusreissulle"

Vaimo ollut tänä kesänä n. 7000 kilsaa kyydissä, joten
kuulunee varustukseen.
smile_org.gif

"Kaksin aina kauniinpaa"

Eräänä sunnuntaina sanoin vaimolle että tekee mieli... moottoripyörää siis! Vaimo meikkasi vessassa ja sanoi että osta vaan. Siitä sitten nettiin katsomaan sopivaa ja maanantaina jo hain mopon kotiin.

Eipä koskaan ole vaimo ajamisesta valittanut. Mieluummin kyselee että haluaisitko nyt ajelemaan lähteä.

Jos ajelemisen pitää kohtuullisena niin ettei vaimo ole kaikkia iltoja yksin kotona lasten kanssa (kun päivät jo muutenkin on) niin mitäs siitä ruikuttamaan. Kaikkihan nyt jotakin harrastaa! Jalkapalloa, sählyä, golfia ja kuka mitäkin... Ja kaikki maksaa enemmän tai vähemmän.

Kun siis vaimo on tyytyväinen, parisuhde muutenkin kunnossa ja vaimolla omiakin harrastuksia niin mikäs minun on pärtsäillessä. Ja toki sekin että vaimo saa ajella hyvällä autolla eikä talous ole kuralla pyöräilyn takia.

Jos nyt nuo yllämainitut asiatkin on kunnossa niin aika piru saa muija olla jos ei moottoipyörää sulata! Siinä tapauksessa kannattaa miettiä että onko naisen valinta mennyt aikanaan mönkään!

Vaimo muuten on ollut tänä kesänä jopa ehkä noin 50km kyydissä. Parhaana kesänä tainnut istua 5000km mutta se oli ennen lapsia se.

Itse uudelleen heränneenä motoristina, ex-vaimo alkoi vastustella, niin lähtö tuli
buttrock.gif
Nykyisen kanssa samankaltaista vääntöä, esim. viime viikolla Korfulla "keskusteltiin" suurehkoin kirjaimin
nixweiss.gif
katsotaan nyt, mitä tehdään.

Jk. oltu ns. pyörättömänä, mutta lainavehkeillä on sentään päässyt fiilistelemään
062802moto_prv.gif
; (2-vuotta sitten selässä "paukahti" kolme välilevyä).

Viime kesänä minä olin pelkkä kyytiläinen, mutta tänä kesänä hommasin kortin ja pyörän. Nyt siis kumpikin ajelee omilla pyörillään, tosin kyl minä kyytiinkin vielä lähden jos siltä tuntuu
062802moto_prv.gif
.

Molemmat ajaa, mut pyöriä on vaan yksi.
Eli käytännössä mä meen pyörällä töihin ja
toinen ajaa sit illat, jos huvittaa.

Kyytiin lähden enää harvemmin, kun se ei
oo hauskaa. Ite en tuota toista voi kyytiin
ottaa, kun oon näin tappijalkanen, että hyvä
kun yksinäni saan pyörän pysymään pystyssä.

Hienointa ois tietysti, et ois varaa hommata
toinen pyörä ja pääsis yhdessä ajelemaan...

Pari kesää yhellä pyörällä pärjättiin,perjantaina tuli sit toinenki pyörä taloon. Poika oottelee kans että saa oman muutaman vuoden päästä,eli kyllä kai me on kaikki koukussa tähän harrastukseen
biggrin.gif

Meidän taloudessa akka päristelee mopolla pitkin maita ja mantuja ja ukko tiskaa ja pyykkää kotona.

No ei tosissaan. Kummallakin on omat harrastuksensa, mutta moottoripyöräilystä hän ei ole koskaan innostunut, eikä varsinaisesti kokeillutkaan. (Kerran ehkä ajanut puskaan jollain pikku prutkulla ja se siitä...)

Hyvää parisuhde terapiaa tämä on  
tounge.gif

"navigaattori" takajakkaralla, ja kypäräpuhelin pelaa...

Ps. vihdoinkin joku yhteinen harrastus
            sänkypainin lisäksi  
thumbs-up.gif

Avioliiton ehtona oli ettei pyörän väliin tulla ja lomat on kahdenpyörän päällä vietetty. Tosin mutteriturinat täytyy käydä poika porukoissa.
062802jumpie_prv.gif

Molemmilla omat pyörät. Joskus tarpeen vaatiessa (toinen pyörä pajalla kolmatta kertaa) jompikumpi joutuu kyytiin  
biggrin.gif

Kummallakin oma pyörä. Eikä kumpikaan suostu istumaan takaritsillä, waimo otatti omastaan jopa takajalkatapit pois ja hommasi takatyynyn tilalle poikamiesboxin ettei vaan kukaan pyri kyytiin. Mun mopossa ei ollut takatappeja alunperinkään.

Back