• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja hiukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rohkelina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hiuksistani huolimatta mun on vielä sanottava, että mua ei juurikaan vaivaa ulkonäköasiat etenkään moottoripyöräilyyn liittyen.
smile_org.gif
Hiukset on suorat ja niin pitkät, ettei niitä tarvitse muotoilla, joten ne ei myöskään liiskaannu. Otsatukka muotoutuu välillä vähän hassusti kypärän alla, mutta ei se tahtia haittaa. Mä käytän aika luonnollista meikkiä, eikä se tahri. Lauantaiaamun ajelulle mä en edes meikkaa (luonnonkaunis, sano
blush.gif
). Kypärähuppu estää korviksien tarttumisen mihinkään silloin, kun kypärää laittaa päähän tai ottaa pois.

(Mä olen vasta neljännesvuosisadan ikäinen, mutta mulle on kasautunut - ei oikeasti liiallista mutta - terve itsetunto.
biggrin.gif
)

Mitä hiuksiin tulee niin puffi on ihan paras. Olen tähän asti pitänyt sitä ylihintaisena luutuna mutta viime helteillä tuli hankittua ja on myönnettävä toimii se.[/QUOTE]
Mikä on puffi?
withstupid.gif

Yleistä keskustelua moottoripyöräilystä osiossa......?
confused_orig.gif
?
pitkät hiukset ?
Tämä,jos jokin kuuluu jauhanta osioon
nixweiss.gif

Seuraavaksi käydään varmaan muutkin ruumiin osat läpi ja miten ne sopii moottoripyöräilyyn kokonsa vuoksi
withstupid.gif
Joo, perkules näistä vartalonosista. Mulla on sellainen ongelma, että aina kun hytti nousee pystyyn, nousee jotain muutakin. Miten tämänkaltaisessa tilanteessa tulisi menetellä?

Jotenkin vaan on kade miehille jotka voi ajella hiukset siiliksi ja se on siinä.
Ei se kuulkaa ole edellisenä päivänä höylätyn kuulan kanssakaan helppoa. Yritäpä sellasen hiekkapaperin päälle vetää kypärähuppua, ei onnistu. Rullaamaan joutuu niinku kumiukon, tai sit pitää työntää kädet sivuilta hupun sisään, levittää se sormenpäillä sellaiseksi isoksi palloksi ja saattaa perille päähän koskematta
cool.gif
Mut helppoa se on jos joka päivä höylää lantun sileeks. Ite oon suosinu alle millin hiuksia jos pidemmän aikaa mutta parta on kyllä aina sekasin ajon jälkeen.

Ite pidän aivan valtoimenaan kutreja, mutta tyttären hiusket sen verta pidemmät, että tunkee ne takin sisään.

Miksi hemmetissä kypärien sisämateriaalin pitää olla tuommoista keinokuituihmekangasta?

Kun on muutaman millin sänki päässä ja leu'assa ja laittaa kypärän päähän niin sielä on ja pysyy.  Vaikka nyt on huikan pitempi tukka niin parran perhana haraa aina vastaan.

Kypärähuppu olisi tietysti ratkaisu, mutta kun kioskille ajelee niin ei aina jaksaviitsikehtaa moisen kanssa värkätä.

Onko missään kypärässä mitään muuta materiaalia sisäpinnassa?

Vai pitääkö kaivaa vaarin vanha nahkapotta nurkka-ajoihin?

Kun tukka on kuin Hasselhoffilla niin ei ongelmaa...se on aina miten se itse haluaa.
Ja pojat älkää antako vinkkejä....Pitkä tukka= Tyttöjen tukka, vaikka hevistä tykkäänkin.
buttrock.gif
hevistä metallista tykkään itekkin ja tukka ei tosiaankaan ole ku hasselhoffilla...joten kaljun olen parhaaksi todennut jo muidenkin harrastuksen ku pärräilyn takia...

ja ei tuo kovin huonolta näytäkkään...ainakaan omasta mielestä
biggrin.gif

Yleistä keskustelua moottoripyöräilystä osiossa......?
confused_orig.gif
?
pitkät hiukset ?
Tämä,jos jokin kuuluu jauhanta osioon  
nixweiss.gif

Seuraavaksi käydään varmaan muutkin ruumiin osat läpi ja miten ne sopii moottoripyöräilyyn kokonsa vuoksi  
withstupid.gif
Joo, perkules näistä vartalonosista. Mulla on sellainen ongelma, että aina kun hytti nousee pystyyn, nousee jotain muutakin. Miten tämänkaltaisessa tilanteessa tulisi menetellä?
ehh, pysytäänpäs topicissa, joka oli "Moottoripyöräily ja hiukset"   Ehkä tuolle aiheelle pitäisi perustaa oma, mutta ei ole ehkä sopivaa otsikoida sitä samoin. "Moottoripyöräily ja ...."  
blush.gif

Kävisikö: "Keuliminen ja keuliminen" ?  
wink.gif

No, aiheeseen:  Suomalaisen silkinohuen hiuslaadun kasvattaminen metrinpituiseksi siimaksi vain siksi että miehet tykkää pitkistä hiuksista tai jos lempigenre on hevi, ei aina vaan ole sittenkään valitettavasti paras ratkaisu. Olishan se kiva jos ois tosi paksut hiukset, niin. Minulla tämä polkkapituinen on osoittautunut eri näkökohdista käytännöllisimmäksi. Voinhan nyt lohduttautua sitten sillä, että "ainakaan nämä ei mene takkuun ajellessa".

Näköjään paksulla hiuslaadulla siilisänkikin on sitten hankalaa ainakin kypärää ja pipoa vastaan kinnatessaan, onhan se hyvä että kerrankin luonnollisesti kiiltävän kuulan kehittäneet voivat olla tyytyväisiä geeniperimänsä anteihin?

Tukka kannattaa laittaa poninhännälle ja suihkuttaa metallilakalla, niin ei mene takkuun. Sopii myös pitkälle parralle.

Mielestäni aihe on käsitelty..
vai..?Minun mielestä MP-aihe käsittää tosi paljon muuta,kuin ulkonäkö ja hiukset,orvaskesi yms.vai mitä?
biggrin.gif

tää on sitten vain mun mielipiteeni, tykkään punapäisistä tytöistä
inlove.gif
jotka ajavat kustomeilla. uuh...

Back