• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräily ja hiukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rohkelina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onneksi kunnon motoristimies ymmärtää meidän motoristinaisten omintakeisen kauneuden päälle
tounge.gif
Tarkoitat varmaan täällä paljon peräänkuulutettuja "TOSImotoristeja"
biggrin.gif

Omistan reilusti yli olkapäiden menevät luonnonkiharat, joten ponnarin käyttö ajaessa on enemmän kuin suotavaa.

Suoraan sanottuna vituttaa tuollaiset kiharat, suorat haluaisin...

Pitkä tukka= Tyttöjen tukka, vaikka hevistä tykkäänkin.
buttrock.gif
aikoinaan joku vissiin meinasi möläyttää jotain vastaavaa baarin vessassa, näin peilistä kun mittaili mun fledan pituutta ja suu aukesi mutta samalla sitten vilkaisi jalkoihin ja suu meni samantien kiinni.
Hienoja "Mexicoja" myivät Dekadenzissä silloin, olivat hyviä kävellä ja rokata
smile_org.gif

On siinä kuulapäässkin omat ongelmansa... Ei nimittäin voi käyttää ollenkaan pottaa ilman kypärän myssyä
sad_orig.gif

Mulla kun sisäkumi paistaa luonnostaan vaan laelta, pitää sivut koneistaa samaan muottiin, jotta ei näyttäisi yhtään typerämmältä, kuin mitä on.

Minä kuitenkin arvosta naiskauneutta niin paljon, että annan sille kaunokaiselle ison plussan, joka jaksaa pitää pitkää ja vallaottavaa tukkaa siellä kypärän alla.

wink.gif

-M

Hyvä että tiesit miten hiukset käyttäytyvät tuulessa/ajoviimassa. Jos olisin nainen, olisin viisauden puuskassani laittanut hiukset sivulaukkuun ajon ajaksi. Tai reppuun. En mä tiedä. Mutta suutuitko nyt tästä kommentista ?
tounge.gif

Katos, kun miehiä ei saa opastaa näin nokkelasti.
wink.gif

Kaljuna olis paras. Mua vituttaa ajella naamaa, siis partaa. Ajattele nyt..ajella naamaa!! Miksi ei löydy pilleriä jolla parran kasvu loppuu? Joka saatanan aamu ajaa naamaa...mitään älyä. Onneksi maailman apinoista on puolet kuolemassa sukupuuttoon. Minä kuulun toivottavasti siihen sakkiin, vaikka tota jälikasvua on jo tullutkin.
tounge.gif

Turhaan sä hiuksistasi olet huolissasi. Ajattele..joutuisit ajamaan joka aamu naaman. Ja jos olisit köyhä, niin niillä bigin terillä jonka jälkeen näyttää siltä kuin olisi tullut teurastajalta. Huonolta sellaiselta.
biggrin.gif

Arvon Ladyjen kuvauksesta, miten valloittavasti motoristitar kuoriutuu esiin kypärästään, puuttuu vielä yksi osa: kuinka revitään ankarasti irvistellen ja rumasti manaten niskavilloihin tarrautunut kaulasuojus pois. Onneksi siihenkin tuli keksittyä buffi hätiin
tounge.gif
!

Ilmeisesti en ole ajanut liian kovaa, koska oman tukan saan suoraksi vaikka 4 tunnin hulmuamisen loputtua... Siis opettelen ajamaan kovemmin, jotta saan tukkani takkuun! Eli jos katukuvassa vilahtaa taakse hulmuava aukioleva tukka, that is me!!!

wink.gif

Minä kuitenkin arvosta naiskauneutta niin paljon, että annan sille kaunokaiselle ison plussan, joka jaksaa pitää pitkää ja vallaottavaa tukkaa siellä kypärän alla.

wink.gif
Kivaa että sentään joku on tuota mieltä!
062802jumpie_prv.gif

Hyvä että tiesit miten hiukset käyttäytyvät tuulessa/ajoviimassa. Jos olisin nainen, olisin viisauden puuskassani laittanut hiukset sivulaukkuun ajon ajaksi. Tai reppuun. En mä tiedä. Mutta suutuitko nyt tästä kommentista ?
tounge.gif

Katos, kun miehiä ei saa opastaa näin nokkelasti.
wink.gif

Kaljuna olis paras. Mua vituttaa ajella naamaa, siis partaa. Ajattele nyt..ajella naamaa!! Miksi ei löydy pilleriä jolla parran kasvu loppuu? Joka saatanan aamu ajaa naamaa...mitään älyä. Onneksi maailman apinoista on puolet kuolemassa sukupuuttoon. Minä kuulun toivottavasti siihen sakkiin, vaikka tota jälikasvua on jo tullutkin.
tounge.gif

Turhaan sä hiuksistasi olet huolissasi. Ajattele..joutuisit ajamaan joka aamu naaman. Ja jos olisit köyhä, niin niillä bigin terillä jonka jälkeen näyttää siltä kuin olisi tullut teurastajalta. Huonolta sellaiselta.
biggrin.gif

En mä mihiskään suuttunut.
smile_org.gif
Kyllä mä hiuksistani tykkään, ne on mukavan näyttävä osa ulkonäköä, ja kun ne vaan jaksaa letittää, ne käyttäytyy tien päälläkin kunnolla.
wink.gif

Arvon Ladyjen kuvauksesta, miten valloittavasti motoristitar kuoriutuu esiin kypärästään, puuttuu vielä yksi osa: kuinka revitään ankarasti irvistellen ja rumasti manaten niskavilloihin tarrautunut kaulasuojus pois. Onneksi siihenkin tuli keksittyä buffi hätiin
tounge.gif
!

Motoristittaren hiukset tarttuvat erittäin helposti myös takin tarraosiin, oli ne sitten auki tai letillä tahi takin sisässä tai ei.
biggrin.gif

tounge.gif
!
Joo, ja sitten korvakorut jaavat kyparan vuoreen kiinni ja yrittavat repia korvat irti kyparan mukana. Huulipuna leviaa ympari naamaa yrittaessasi irrottaa korvat kyparasta.

Mmm, sexy...
biggrin.gif

Kaikki hiukset tykkänään pois, niin tämäkin harrastus on helpompaa, kun on yksi riesa vähemmän. Kaljuus sopii myös sukellukseen, lasketteluun ja kaikkeen hikoilua aiheuttavaan toimintaan.
wink.gif

tounge.gif
!
Joo, ja sitten korvakorut jaavat kyparan vuoreen kiinni ja yrittavat repia korvat irti kyparan mukana.  Huulipuna leviaa ympari naamaa yrittaessasi irrottaa korvat kyparasta.

Mmm, sexy...  
biggrin.gif
Juuri näin. Yllättävän monella eri tavalla voi muuten yksinkertaiselta kuullostavan prosessin sählätä. Ja tämä siis ihan perskohtaisella kokemuksella sanottuna.
lookaround_orig.gif

Jos tulee pysähdyttyä vain tankille, käyn yleensä sisälläkin maksamassa kypärä päässä koska a) en jaksa ottaa sitä pois ja b) en kehtaa ottaa sitä pois hehkeän kypärälookin takia. Parempi yleensä jättää urosten mielikuvituksen varaan mitä alta löytyy.
tounge.gif

Omistan reilusti yli olkapäiden menevät luonnonkiharat, joten ponnarin käyttö ajaessa on enemmän kuin suotavaa.

Suoraan sanottuna vituttaa tuollaiset kiharat, suorat haluaisin...
Sama homma täällä, luonnonkiharat ja taitaa olla samanpituisetkin kun sulla, mutta en näe mitään ongelmaa ajamisessa. Yleensä on hiukset auki, kierrettynä vaan jollekin sykerölle buffin tai kypärähupun alla ja takki siinä päällä. Ei haittaa millään lailla. Eikä mene takkuun.

Jotenkin vaan on kade miehille jotka voi ajella hiukset siiliksi ja se on siinä.
Ei se kuulkaa ole edellisenä päivänä höylätyn kuulan kanssakaan helppoa. Yritäpä sellasen hiekkapaperin päälle vetää kypärähuppua, ei onnistu. Rullaamaan joutuu niinku kumiukon, tai sit pitää työntää kädet sivuilta hupun sisään, levittää se sormenpäillä sellaiseksi isoksi palloksi ja saattaa perille päähän koskematta
cool.gif

Back