Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Ohhhoh,mitä kakkaa.Ja jos nyt satut kotona vetään vaimoas lättyyn,niin toivottavasti vaimos mättää sut teholle.Sää nimittäin ansaitset sen.Mää nääs luulen jotta tääl puhutaan moottoripyöräilystä,eikä aleta nussiin pilkkuja.
Ei ole tapana hakata heikompia, mutta jotenkin luulen tämän palstan puutarhureilla olevan arveluttavia harrastuksia päivänvalolta piilossa. Ja jotkut nussii pilkkua, jotkut lammasta, lammas sanoo BÄÄ-Ä-ÄÄ ja rumpali rummuttaa. Pitäkäähän kaikki "tasanopeus-tasapäät" himonkin hetkellä pili pöksyissä, älkääkä ainakaan tunkeko sitä vääriin paikkoihin kuten pikkulapseen tai pistorasiaan. Terve kaahaaminen pitää poissa pahanteosta. Kaahailemisiin
Ohhhoh,mitä kakkaa.Ja jos nyt satut kotona vetään vaimoas lättyyn,niin toivottavasti vaimos mättää sut teholle.Sää nimittäin ansaitset sen.Mää nääs luulen jotta tääl puhutaan moottoripyöräilystä,eikä aleta nussiin pilkkuja.
Ei ole tapana hakata heikompia, mutta jotenkin luulen tämän palstan puutarhureilla olevan arveluttavia harrastuksia päivänvalolta piilossa. Ja jotkut nussii pilkkua, jotkut lammasta, lammas sanoo BÄÄ-Ä-ÄÄ ja rumpali rummuttaa. Pitäkäähän kaikki "tasanopeus-tasapäät" himonkin hetkellä pili pöksyissä, älkääkä ainakaan tunkeko sitä vääriin paikkoihin kuten pikkulapseen tai pistorasiaan. Terve kaahaaminen pitää poissa pahanteosta. Kaahailemisiin
Ja sorry et oon niin hidas??Mitähän tuolle koneelle pitäs tehä,et sais tuon menopelin kulkeen vähän kovempaa??Ettei polliisit sakottas "alinoppeudesta"?Ja kypärä!Mikä se on?Aina oon näin ajanut,enkä muusta tiiä. terv.nim. "bentsiiniä suonissako"??