• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MrFate
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti ulosajossa
19.4.2006 20:29
Moottoripyöräilijä loukkaantui vakavasti ulosajossa Ullavalla Keski-Pohjanmaalla keskiviikkona.

Ilman kypärää ajanut nuorehko mies vietiin tajuttomana sairaalaan.

Onnettomuus sattui kello 18.30 Ullavan ja Kälviän välisellä tiellä Alikylän kohdalla. Moottoripyöräilijä oli ajanut ulos mutkaiselta tieltä ja liukunut ajokkeineen ojaa pitkin parikymmentä metriä. Tapauksella ei ollut silminnäkijöitä.

Poliisi arveli turman syyksi liian kovaa tilannenopeutta. Keli oli hyvä ja aurinko oli paistanut miehen selän takaa.

STT

sad_orig.gif

Juuri näin... hiekkaa vielä tiet täynnä, eikä kuskilla kypärää...
ehkäpä nämä tapaukset aina opettavat!?

Onkohan tää näitä, että on saatu pyörä tallista pihalle ja käyty "vähä vaa kokeilee" lähiympäristössä.

Joo toi on aina ikävää luettavaa. Joka kerta kun lukee noita motoristi onnetomuusjuttuja, niin on ihan hyvä joskus vähän miettiä.
Koitetaan nyt vaan ottaa iisisti.

Niin sitä pitää.
thumbs-up.gif

Koska tämäkin kaveri jäi henkiin ja ajokausi alkoi myöhässä niin ruumiiton huhtikuu on vieläkin mahdollisuuksien rajoissa.

Kyllä tää varmaan on niitä että tallista ulos ja pitäähän sitä pikkasen kokeilla. Ikäviä juttuja nää on. mutta elämä on.

No niin valaistaan asiaa kun asun tässä 15km päässä.Pyörä oli n.15min vanha eli juuri hommattu taloon ja kas kummaa isoveli halus testata pyörää ja näin kävi.Pyörää kuljettanut oli n.22-23v vanha.Ensin rummun päähän ja siitä liikennemerkkiin ja siitä vielä puuhun,syvä tajuttomuustila ei herännyt paikanpäällä eli kriittisessä tilassa vietiin......lisätietoa odotelessa

mä en jaksa ymmärtää näitä...sama homma kun pokais jonkun baarista ja ilman kortsua.."ei mulla ikinä mitään oo ollut."...en mä mitään kypärääkään tartte...toivottavasti oppi edes,ihan vaan vakuutusmaksujen takia...

Back