• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä kuoli Länsi-Turunmaalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Murina
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei yleisellä tiellä pidä ajaa kilpaa, hölmöä tuohua, lähtee henki tai kortti. Nyt lähti henki.
Perinteisesti noin 1/3-osa, tai joinakin vuosina jopa puolet, kuolemaan tai vakaviin loukkaantumisiin johtaneista mp-onnettomuuksista on ollut sellaisia, jotka olisi jääneet tykkänään tapahtumatta, mikäli kuljettajalla vain olisi ollut hieman enemmän järkeä päässään, kun hän kiipesi pyörän päälle.

Tässä mitä ilmeisimmin on oikein malliesimerkki sellaisesta keissistä.

On se sääli että nuoria menee, ei sillä paikalla ole loppupeleissä paljonkaan merkitystä, näyttämisen halu on vaan niin kova nuorella iällä
sad_orig.gif

Pitäisi olla samanlaista valistusta kuin ausseissa, näytetään raadollinen totuus. Suomen liikennevalistus taitaa keskittyä enemmän rangaistuksn pelkoon enemmän kuin seurauksiin.

Mua kyllä vielä pikkasen ihmetyttää miten toi pääsi tapahtumaan?
Asun muutaman sadan metrin päästä ja sen keltaisen talon kohdalla misä vissin eka osuma tuli niin on mun isoäidin vanha talo.
Molemmat veti lipat,toinen vaan vähän pahemmin,starttipaikkaan ei oiken montaa metriä löydy jos ei haluaa ajaa kevyenliikennen tunnelin kautta,jälkiä ei näy missään paitsi ruohikossa ja pensasaidas.
Näyttää ihan siltä kun olis ajanut suoraan tolppaa päin kun on tien vieres?
Mutta mikä kaatoi sitä kawakuskia joka johti niitten pientä kisaa?
Nä mun tuttavat jotka näkivät lähdön mutta ei kaatumiset ei pahemmin voi asiassa auttaa,mutta mahtoiko ne osua toisiinsa?
Molemmat nuoria sällejä ja "esson baarin" puheista niin eivät ilmeisesti hanskanneet muutenkaan niitä pyöriä,siis ennen tätä tapahtumaa.
Mene ja tiedä?

Back