• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä kuoli Espoossa 19.8.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matva
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
OT alkuperäiseen  
blush.gif

Pitääkin muistuttaa tota perheen untuvikkoa: Heti kun alkaa tuntua liian helpolta, pitää skarpata.
Analysoida mielellään liiankin paljon tilanteita joita ei edes ole syntynyt.
Mut olis voinut...tällä reseptillä koheltaa todennäköisimmin EMPY:ssä

E: EMPY=Elävien MoottoriPyöräilijöiden Yhdistys

Mulla on kakspyöräsillä takana.päälle 100 000km ja huomannu et aiemmin olo varovaisempi. kun vuosiin ei oo käyny mitään huomaa nykyään suhtautuvansa esim juuri sivutieltä tuleviin autoihin liian luottavaisesti. 99,9% niistä huomaa mopon mut kerrankos se yks ei huomaakaan ja ajaa eteen.
Parhaiten tän oman turtumisen huomaa omissa ohituksissa. Aiemmin tsekattiin tarkasti peilien lisäksi tausta myös kääntämällä päätä mut nyt usein huomaa et vilkaisee vain peiliin ja luottaa ettei ylikovaa ajava mopo tai auto oo just kuolleessa kulmassa tulossa ohi kun itsekin lähdet ohittamaan.
Pitäis kai skarpata. Huomaan vaan et ei tää "kokemus" välttämättä tuo kuin turtumista. ja sitten kohta napsahtaakin...
Hassua. Omalla kohdallani olen huomannut tasan päinvastaisen ilmiön. Johtuuko tuo sitten siitä että tulee olo "liian hyvästä tuurista", kun pariinkymmeneen vuoteen ei ole sattunut oikeaa pippaa vai siitä, että jäljellä olevia päiviä realistisesti arvioituna on luonnonlakienkin mukaan vähemmän kuin elettyjä. Elämää alkaa arvostaa
smile_org.gif
. Eli olen huomannut iän myötä jatkuvasti rauhoittuneeni ja tulleeni jatkuvasti tietoisemmaksi muiden tielläliikkujien arvaamattomuudesta ja potentiaalisesta uhkasta. Seuraavaksi pitänee maalata neon-värillä jo kukkia kypärään...

Ketju siivottu, vinkkinä todettakoon taas kerran, että kahden keskiset väänöt eivät foorumille kuulu.

P.S. kyllä täällä moderoidaan, vaikka 24/7 päivystystä ei ole.

Back