Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos sinulle rehellisestä faktasta. Tärkeintä on lopettaa turhanpäiväiset spekuloinnit näillä hirvittävillä tapahtumilla. En löydä oikeita lohdutuksen sanoja sinulle, Surullinen. Isänä tässä istun kyyneleet silmissä ja huokailen.Hän ei ajanut ylinopeutta jne vaan sai sairaskohtauksen ja tippui pyörän selästä jonka seurauksena pyörä jatkoi yksikseen matkaa kaiteeseen.
Osanottoni.Googletin miten tämä uutinen on levinnyt ja koska täällä on samanhenkisiä kuin isäkin haluan kertoa todellisen tapahtuman. Olen siis motoristin tytär ja isä oli meiltä tulossa turusta kohti kotiaan. Hän ei ajanut ylinopeutta jne vaan sai sairaskohtauksen ja tippui pyörän selästä jonka seurauksena pyörä jatkoi yksikseen matkaa kaiteeseen. Kiitän osaanotoista.
Autoilija, jonka motoristi ohitti, kertoi, ettei ylinopeutta ollut ja ajo oli rauhallista.Googletin miten tämä uutinen on levinnyt ja koska täällä on samanhenkisiä kuin isäkin haluan kertoa todellisen tapahtuman. Olen siis motoristin tytär ja isä oli meiltä tulossa turusta kohti kotiaan. Hän ei ajanut ylinopeutta jne vaan sai sairaskohtauksen ja tippui pyörän selästä jonka seurauksena pyörä jatkoi yksikseen matkaa kaiteeseen. Kiitän osaanotoista.
Googletin miten tämä uutinen on levinnyt ja koska täällä on samanhenkisiä kuin isäkin haluan kertoa todellisen tapahtuman. Olen siis motoristin tytär ja isä oli meiltä tulossa turusta kohti kotiaan. Hän ei ajanut ylinopeutta jne vaan sai sairaskohtauksen ja tippui pyörän selästä jonka seurauksena pyörä jatkoi yksikseen matkaa kaiteeseen. Kiitän osaanotoista.