Kummat ajaa enemmän noita törkeitä ylinopeuksia mistä me kaikki kärsitään? Jos löydät fasun yamahan cruiseri osastolta niin sit se on customi... Ja yleistäminen on muutenki syvältä, mut jos joku vetää customilla tienpäällä tutkaan +200 niin
ja vetomiesmerkki... Sitä odotellessa
Kärsitäänkö me kaikki niistä ylinopeuksista? Onko sulla jotain konkreettista tapahtunut tuon suhteen liikenteessä, sanotaanko vaikka viimeisen 2 vuoden aikana, että olet oikeasti kärsinyt tuosta? Vakuutuksissakin on otettu tuo teho/painosuhde huomioon, joten siitäkään ette kärsi enää ollenkaan, vai kärsittekö?
Vaikeahan noilla on vetää +200 tutkaan, mutta olenko puhunut viestissäni jostain eksaktista nopeuslukemasta? Kyllä sillä customillakin voi vetää 40km/h -alueella pitkästi päälle 100km/h mittariin, eikös? Kyllä se lapsonen konttaa sinne custominkin alle, siinäkun kyykynkin alle, kun taajamassa vähän kiihdytetään. Eniten mulla henk.kohtaisesti ottaa päähän nämä (pyörätyypistä ja / tai merkistä riippumatta) kaverit, jotka vetää jossain taajamassa kunnon kiihareita ja muutenkin ajavat päin vittua. Ei mulla häiritse joku kaveri, joka on vetänyt jossain periferiassa 200+ tai sitten vaikka 150+ (customit huom!) ja on sattunut jäämään kiinni, ei tee mun silmissä vielä kovin pahaa ihmistä.
Ja tuohon viestiini viitaten, eikös tuohon sun kysymykseen löydy kuitenkin aika helppo vastaus? Siis tuohon, että kummat vetää enemmän törkeitä ylinopeuksia.. kyykyt tuntuu olevan yleisin pyörätyyppi tätänykyä, sinne mahtuu hiukkasen paljon erilaista kahvanvääntäjää ja sitä myötä paljon koheltamistakin, sen myönnän ihan vilpittömästi. Ja eihän esim. Intruderilla edes pysty ajamaan törkeää ylinopeutta satasen alueella
Mulla ei häiritte ollenkaan nuo vehkeet, jotka puskee 100+ db jo tyhjäkäynnillä (vedätetään kaupungin läpi mahd. isolla vaihteella, että oikein jytisee), mutta silti hieman potuttaa katsoa sitä, kun lapsien korvia yritetään suojata vanhempien toimesta jne. ei siinäkään meidän mainetta paranneta ja voisi sanoa, että taas me kaikki kärsitään.
Mä silti henk.kohtaisesti katson ja nautin kun tuommoinen yleensä menee ohi. Mutta kyykky, se perkeleen kyykky jo alle 40km/h vauhdeissa on se ainoa paha tässä maassa, siis se joka pilaa kaikkien maineen.. kai? Sehän kulkee jo parkkiruudussa sen 200+ km/h
- P
Edit: olisko tämä maa sitten niin paljon parempi, jos täällä olisi vain tiettyä pyörä- ja ihmistyyppiä stongassa? Kaikki ajaisivat, kuten karavaanarit ja vetäisivät letkaa samalla kun yrittäisivät roikkua kromatuissa apinakiikuissaan.. mun mielestä ei olisi, nyt on hienoa, kun voin vetää siitä customistista ohi ja mittarin neulakin saattaa nousta samalla, paljonkin. Silti kun pysähdyn tupakalle ja tämä ohittamani customisti kaartaa samalle p-paikalle myöhemmin, niin harvemmin sitä kyräiltyä tulee. Enemmänkin poristua niitä näitä.. mun mopomaailmaan mahtuu nämä kaikki kikottimet vallan mainiosti.
piis än aut!