Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos, mutta kuten jo totesin oma moka ja miksi sitä ei oppinut kahdesta edellisestä kerrasta, kun oli kortti pois(-88 ja -98)Otan osaamut onneks tulee ens kesä![]()
![]()
Jos kesällä jossain päin on kukkahattujen kesä kirmailut niin saatan tulla ihan vain kaikkien muiden kiusaksi paukutteleen 4 promillen humalassa kottaraisella rajoitinta vasten muiden nukahdettua.Tuus vonikka ens kesänä joillekin kokkareille niin tarjoan oluet tai jotain tanakampaa.![]()
No tuollainen voi tosiaan osua perusmotoristille. Vaikka noi kukkikset miten yrittää väittää niin perusmotoristi kyllä kokeilee moponsa kulkua sopivan paikan tullen. Valitettavasti siellä saattaa tulla virkamies vastaan. En yllytä ajamaan ilman korttia, mutta korttia ne harvemmin kyselee. Pilli suuhun ja menoksi on tyyli, jos ajat rajoitusten mukaan.En miekään mikään vetomies oo, mut niin vaan ajo-oikeus läks, eli penalttia tuli 8 kuukautta.Itse en kuulu noihin vetomies (lat. homo erectus rynkytys) "Toi oli hyvä" ihailijoihin mutta rangaistus teon mukaan![]()
![]()
No syyllinen löytyy peilistä...onneks on pappatunturi ja crossimopo eli![]()
![]()
So so oppia ikä kaikkiKiitos, mutta kuten jo totesin oma moka ja miksi sitä ei oppinut kahdesta edellisestä kerrasta, kun oli kortti pois(-88 ja -98)Otan osaamut onneks tulee ens kesä![]()
![]()
![]()
No en eli oon kukkis, mut onneks saapi papiskalla pörryytellä ilman korttii.No älä tosiaan kokeile ilman korttia![]()
En ollut kyseinen tekijä ja myönnän, että oletin tuon lehtijutun perusteella nopeuden olleen hetkellistä vaikkei näin pitäisi tehdä, koska lehdet nyt kertoo mitä kertoo. Tosin jos kyseinen kaveri olisi ajanut liikenteen seassa puikkelehtien, keulien ja splittaillen ja aiheuttanut näin vaaraa muille liikenteessä olijoille olisi siitä varmasti mainittu tuossa jutussa. Joten luulenpa vain, että kaveri halunnut vain testata miten pyörä kulkee tyhjällä tiellä ja gyyt sattuneet olemaan paikalla.Oletko itse ollut tuo kuljettaja vai mistä tiedät että kyse on ollut hetkellisestä? Ainhan voi sanoa että koitin just tällä hetkellä mutta uskoo kuka vain.Vuosi ajokieltoa tuommoisesta pienestä ylinopeudesta? Siis wtf? Vuoden ajokielto tuommoisesta hetkellisestä lisänopeudesta olisi jotain aivan kohtuutonta, mutta eihän sitä kortilla ajeta varsinkaan tuommosen tuomion kohdalla. Kerrotko minulle mistä se lapsi teleporttautuu yhtäkkiä tuommoselle 80km/h alueen tielle? Eriasia jos päiväkodin kohdalla vedät 188 km/h tai muualla kaupungissa/taajamassa.
Ja meinaatko että 80km/h:n alueella voi laskettaa surutta kuinka lujaa haluaa ilman pelkoa lapsista kun kyse ei ole taajamasta?
Olen kyllä kiitollinen siitä että lupasit tarjota minulle oluet mutta ihan vielä silti en kaikkea niele..No tuollainen voi tosiaan osua perusmotoristille. Vaikka noi kukkikset miten yrittää väittää niin perusmotoristi kyllä kokeilee moponsa kulkua sopivan paikan tullen. Valitettavasti siellä saattaa tulla virkamies vastaan. En yllytä ajamaan ilman korttia, mutta korttia ne harvemmin kyselee. Pilli suuhun ja menoksi on tyyli, jos ajat rajoitusten mukaan.
Nyt on jo perskännit ansaittu.Olen kyllä kiitollinen siitä että lupasit tarjota minulle oluet mutta ihan vielä silti en kaikkea niele..No tuollainen voi tosiaan osua perusmotoristille. Vaikka noi kukkikset miten yrittää väittää niin perusmotoristi kyllä kokeilee moponsa kulkua sopivan paikan tullen. Valitettavasti siellä saattaa tulla virkamies vastaan. En yllytä ajamaan ilman korttia, mutta korttia ne harvemmin kyselee. Pilli suuhun ja menoksi on tyyli, jos ajat rajoitusten mukaan.
Se on kuule sellanen homma että jos sie ajat yli 10km/h yli rajoituksen niin silloin sinä et ole perus motoristi vaan kuulut tuohon homo erectus rynkytys porukkaan. Asian voi vahvistaa mm. Staga ja kumppanit. Vetomies tittelin omaavan henkilön ei tarvi muuta osata kuin kerran ajaa ylinopeutta niin titteli on saatu ja stipendi tulee postissa perästä.
Wow! Wähäkö mie olen otettuNyt on jo perskännit ansaittu.![]()
Pakko heittää, mutta veikkaisin että törmäät huomattavasti suuremmalla todennäköisyydellä (keskellä periferiaa, eli vaikkapa se perinteinen klo. 4:00 jossain, missälie) poliisiin tienvarressa, hirviä tutkaillen tai suuremmalla todennäköisyydellä tulee p.auto vastaan., kuin siihen konttaavaan saati sitten kävelevään lapsoseen.Jekkupullon avustamana aloin miettiä... Kun kerran niitä huippuja koitellaan vain ja ainoastaan yksinään tyhjällä tiellä, mites nämä poliisit saavat sitten tutkattua ylinopeudet? Olisko niin että niitä poliiseja ei kuitenkaan ole huomattu siellä "tyhjällä" tiellä ja yhtä hyvin siellä olisi voinut kontata se lapsi?
Kuolulais bussin tuleen sytyttäminekö ei vaaranna muita??Mitäs se oman hengen vaarantaminen niin muita tuntuu haittaavan? Jos tykittelyä ei harrasta kaupungissa vaan vetää yksinään jossain pikkutiellä niin itsensä siinä vain tappaa, ei luulis jeeusteluun olevan tarvetta kun ei muita vaaranna.
Jos jatkuvasti ajelee alle niiden pyöreiden alinopeussuositusmerkkien, niin kortin voisi ottaa pois lopullisesti. Jos vetää letkaa valtatiellä alinopeudella, eikä tajua kyseinen nysväri tientukko vetää välillä sivuun, niin ajoneuvo olisi takavarikoitava vatiolle ja tulisi antaa ehdoton elinkautinen kyseiselle haittaeläimelle. Lisäksi kaikki kyseisen nysvärin sukulaiset tulisi kuohita, jotta haitallinen geeni ei pääsisi leviämään. Näin pelastuisi hermot kaikilta, liikenneraivoaminen vähenisi ja maailma pelastuisi.
Kompaan tuota vaikka taisitkin vitsinä heittää.
Tuossa tilanteessa jossa bussi syttyi tuleen, taisi moottoripyöräilijä ajaa yli omien taitojensa kun ei pysynyt oikealla kaistallaan.
Hyvää settii taas... Mikä teitä kyykky miehiä vaivaa??Olen kyllä kiitollinen siitä että lupasit tarjota minulle oluet mutta ihan vielä silti en kaikkea niele..No tuollainen voi tosiaan osua perusmotoristille. Vaikka noi kukkikset miten yrittää väittää niin perusmotoristi kyllä kokeilee moponsa kulkua sopivan paikan tullen. Valitettavasti siellä saattaa tulla virkamies vastaan. En yllytä ajamaan ilman korttia, mutta korttia ne harvemmin kyselee. Pilli suuhun ja menoksi on tyyli, jos ajat rajoitusten mukaan.
Se on kuule sellanen homma että jos sie ajat yli 10km/h yli rajoituksen niin silloin sinä et ole perus motoristi vaan kuulut tuohon homo erectus rynkytys porukkaan. Asian voi vahvistaa mm. Staga ja kumppanit. Vetomies tittelin omaavan henkilön ei tarvi muuta osata kuin kerran ajaa ylinopeutta niin titteli on saatu ja stipendi tulee postissa perästä.
Ei kai meitä mikään vaivaa sen kummemmin? Olisko jotain tekemistä sillä, että suhteutettuna väestönmäärään meitä vaan on enemmän, kun muovivekottimet tuntuu kiinnostavan enemmän?Hyvää settii taas... Mikä teitä kyykky miehiä vaivaa??Olen kyllä kiitollinen siitä että lupasit tarjota minulle oluet mutta ihan vielä silti en kaikkea niele..No tuollainen voi tosiaan osua perusmotoristille. Vaikka noi kukkikset miten yrittää väittää niin perusmotoristi kyllä kokeilee moponsa kulkua sopivan paikan tullen. Valitettavasti siellä saattaa tulla virkamies vastaan. En yllytä ajamaan ilman korttia, mutta korttia ne harvemmin kyselee. Pilli suuhun ja menoksi on tyyli, jos ajat rajoitusten mukaan.