• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Moottoripyöräilijä hurjasteli lähes kahtasataa Kuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mopoko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vuosi ajokieltoa tuommoisesta pienestä ylinopeudesta? Siis wtf? Vuoden ajokielto tuommoisesta hetkellisestä lisänopeudesta olisi jotain aivan kohtuutonta, mutta eihän sitä kortilla ajeta varsinkaan tuommosen tuomion kohdalla. Kerrotko minulle mistä se lapsi teleporttautuu yhtäkkiä tuommoselle 80km/h alueen tielle? Eriasia jos päiväkodin kohdalla vedät 188 km/h tai muualla kaupungissa/taajamassa.
Oletko itse ollut tuo kuljettaja vai mistä tiedät että kyse on ollut hetkellisestä? Ainhan voi sanoa että koitin just tällä hetkellä mutta uskoo kuka vain.

Ja meinaatko että 80km/h:n alueella voi laskettaa surutta kuinka lujaa haluaa ilman pelkoa lapsista kun kyse ei ole taajamasta?

En tässä puolustele ketään mutta jos ajaa kolmion takaa autolla moottoripyörän eteen ja pyöräilijä sairaalan se on liikenteen vaarantaminen eikä kortti lähde, mutta jos ajat tommosella tiellä jossa ei muuta kuin poroja ja yks poliisiauto niin törkee liikenteen vaarantaminen ja kortti pois heti, niin ei oikein käy järkeen  
sad_orig.gif
Niin vittu pitää hankki se elämä ettei tarvi tänne kirjotella

En tässä puolustele ketään mutta jos ajaa kolmion takaa autolla moottoripyörän eteen ja pyöräilijä sairaalan se on liikenteen vaarantaminen eikä kortti lähde, mutta jos ajat tommosella tiellä jossa ei muuta kuin poroja ja yks poliisiauto niin törkee liikenteen vaarantaminen ja kortti pois heti, niin ei oikein käy järkeen  
Käykö järkeen että kumpi noista saattaisi olla enemmän harkittua ja tahallista? Ja kuten monesti on todistettu niin liikenne on ennalta arvaamatonta joten koskaan ei voi tietää mitä se toinen tekee saatikka kun kyse on tollaisesta reikäpäästä.

Täällä ihmetellään rangaistusta joka ei ole suhteessa tekoon, mutta jos toi kaveri ois ajanu keskellä kaupunkia tai muuten ihmeísten ilmoilla olis parempi että korttia ei annettais takas enää ikinä
tounge.gif
Tässä pointti
eek.gif

Täällä ihmetellään rangaistusta joka ei ole suhteessa tekoon, mutta jos toi kaveri ois ajanu keskellä kaupunkia tai muuten ihmeísten ilmoilla olis parempi että korttia ei annettais takas enää ikinä  
tounge.gif
Tässä pointti  
eek.gif
Eli tehdään sellaset vyöhykkeet missä voi ajaa täysillä ilman että siitä juuri kärsii? Tämähän nimenomaan vain lisää noita reikäpäitä meidän muiden sekaan. Ja kuka se on oikea ihminen sitten määrittelemään ne rajat että onko hiljaista jos on yksi auto / minuutti vai mitä? Minusta vain raskaammalla kädellä tuollaisia niin oppivat ajamaan kuten muutkin.

Vittu tää on hauskaa  
baaa.gif
Tämä on itse asiassa kohtuullisen tylsää kun kommentit viesteihin on noin rakentavia. No loppukaneettina sanottakoon että on taas tiet yhtä kaaharia turvallisemmat. Tästä on poliisien hyvä jatkaa taas kohti huomista.

Ja minulle on ihan sama oliko siitä vaaraa muille tällä kertaa sillä seuraava kerta voisi olla tilanne ihan toisin, valitettavasti.

Kiitos virkistävästä väittelystä  
bowdown.gif

Luitko tuon toisen ? Päissään, taajamassa mutta ei aiheuttanut muille vaaraa
eek.gif

Kiitos virkistävästä väittelystä  
bowdown.gif

Luitko tuon toisen ? Päissään, taajamassa mutta ei aiheuttanut muille vaaraa  
eek.gif
Sorry en kyllä lukenut
tounge.gif

Mutta nyt luettuani sen niin se varmaan oli sellainen monen ihailema vetomies (lat. homo erectus rynkytys) ja poliisin tuttu jolloin pieni vetely ei aiheuttanut vaaraa muille. Mutta myöskään kyseessä ei ole törkeä liikenteen vaarantaminen jos pikku tinoissaan vetää ja se on ihan ok kun omassa kunnassa muistaa pysyä.

Itse en kuulu noihin vetomies (lat. homo erectus rynkytys) "Toi oli hyvä
biggrin.gif
" ihailijoihin mutta rangaistus teon mukaan
biggrin.gif

Itse en kuulu noihin vetomies (lat. homo erectus rynkytys)  "Toi oli hyvä  
biggrin.gif
" ihailijoihin mutta rangaistus teon mukaan  
biggrin.gif
Mutta lasketaampas...

Jos ajat esim 35 yli rajoituksen voit menettää kortin kuukaudeksi. yli 50km/h:n(?) ylitys lasketaan törkeäksi ja silloin kyseessä taitaa olla pari kolme kuukautta minimi joten ihan suhteessa tuo vuosi periaatteessa on. Ja opettelis ajamaan ilman kilpiä niin ei tartte miettiä niin vakavasti että uskaltaako lähteä karkuun vai ei.

Back