Että oikein noin kateeksi käy vai?Voi kun sä oot niin rohkea ja taitava...pelottavaa on en uskalla enää ajaa. Minä nostin itsekin tänään nenää ainoastaan +160@60kmh.
KYYNEL ainiin ja s197x![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että oikein noin kateeksi käy vai?Voi kun sä oot niin rohkea ja taitava...pelottavaa on en uskalla enää ajaa. Minä nostin itsekin tänään nenää ainoastaan +160@60kmh.
KYYNEL ainiin ja s197x![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toivottavasti ei saa takaisin enää koskaan.hyvä pojat jonkun pitää kuusamossa tehä noita vetomies tekoja kun itse olen jo sieltä pois muuttanut![]()
toivotaan et saat kortin takaisin ja homma jatkuu![]()
Toiveessa on hyvä elää,mutta tässäkin tapauksessa onneksi aika turhaaToivottavasti ei saa takaisin enää koskaan.hyvä pojat jonkun pitää kuusamossa tehä noita vetomies tekoja kun itse olen jo sieltä pois muuttanut![]()
toivotaan et saat kortin takaisin ja homma jatkuu![]()
+1Ja joka saatanan topicissa tämä hiivatin sama vääntö... Ei perkele pojat ja tytöt... Koetakaa ny jumalauta rauhottua! Vittu että korpee perkele!
JA samalla antaa palkinto kolmion takaa ajaville kotiloille vai ?Kyllähän se niin on että siellä lapissa on satojatuhansia porojakin liikkeellä muiden autoilijoiden jne lisäksi. Tämmöset helvetin kaaharit pitäs kaikki suoraan laittaa linnaan niin oppisivat noudattamaan sääntöjä jotka ovat yhteisiä kaikille!
Voi.Voiko kukaan täällä rehellisesti sanoa ettei koskaan siis KOSKAAN ole kokeillut jossain hiljaisella tiellä miten mopo kulkee tuskin![]()
Mutta eihän tuossakaan ole tyhjä tie ollut vai onko? Minusta kortti pois vuodeksi niin pistää miettimään että mitä tuli tehtyä ja jos oppis hieman samalla liikennesääntöjä. Ompa mukava kun sattuu tuollaisen ääliön kohdalle joku lapsi tai vastaava niin sitten saadaan taas lisää aihetta vihata motoristejä.JA samalla antaa palkinto kolmion takaa ajaville kotiloille vai ?
Kyllähän se on totta että vaaransi VAIN ja ainoastaan itsensä![]()
Voiko kukaan täällä rehellisesti sanoa ettei koskaan siis KOSKAAN ole kokeillut jossain hiljaisella tiellä miten mopo kulkee tuskin![]()
Minä en ainakaan miellä itseäni samaksi porukaksi joidenkin kanssa sillä perusteella että joku sattuu ajamaan myös kaksi pyöräisellä.Niin se valehtelee![]()
Ei ny oteta tätä niin vakavasti samaa porukkaa tässä ollaan![]()
Niin, samahan se on ajaako rajoituksen mukaan kolarin vai vetääkö tuplasti rajoituksen jonkun päälle.sanoi:En minäkään aina ymmärrä sääntöjen rikkojia mutta nuo rangaistukset ei ole suhteessa aiheutettuun vaaraan![]()
Oppiipahan ensi kerralla miettimään että ottaako moisen riskin vai ei.sanoi:JA kaveri ei ees lähteny karkuun vaan teki niinkuin mies/nainen tekee eli kärsii rangaistuksen![]()
Täällä nyt vain ei kannata aloittaa mitään sillä vittuilut saa kuulla aiheesta kuin aiheesta.sanoi:V...u kaikkia sitä tulee aloitettua![]()
Juu ei tääkään vaarantanut kuin itsensä... on ihan vitun tyhmää porukkaa liikenteessäKyllähän se on totta että vaaransi VAIN ja ainoastaan itsensä![]()
Pitäähän sitä kokeilla ja vetää limiitillä niin taidot karttuu, vai mitenhän se meni...Se siellä ruuhka Suomessa on vähä eri asia kuin tuolla tiellä missä toi poitsu ajoi . Ei voi sanoo mitenkään ruuhkaiseksi mutta tässä toinen IDIOOTTI samalta paikkakunnalta![]()
Vuosi ajokieltoa tuommoisesta pienestä ylinopeudesta? Siis wtf? Vuoden ajokielto tuommoisesta hetkellisestä lisänopeudesta olisi jotain aivan kohtuutonta, mutta eihän sitä kortilla ajeta varsinkaan tuommosen tuomion kohdalla. Kerrotko minulle mistä se lapsi teleporttautuu yhtäkkiä tuommoselle 80km/h alueen tielle? Eriasia jos päiväkodin kohdalla vedät 188 km/h tai muualla kaupungissa/taajamassa.Mutta eihän tuossakaan ole tyhjä tie ollut vai onko? Minusta kortti pois vuodeksi niin pistää miettimään että mitä tuli tehtyä ja jos oppis hieman samalla liikennesääntöjä. Ompa mukava kun sattuu tuollaisen ääliön kohdalle joku lapsi tai vastaava niin sitten saadaan taas lisää aihetta vihata motoristejä.JA samalla antaa palkinto kolmion takaa ajaville kotiloille vai ?
Kyllähän se on totta että vaaransi VAIN ja ainoastaan itsensä![]()
Voiko kukaan täällä rehellisesti sanoa ettei koskaan siis KOSKAAN ole kokeillut jossain hiljaisella tiellä miten mopo kulkee tuskin![]()
Ja käsittääkseni tämä topicki ei ollut kolmion takaa tuleville kotiloille vai oliko?
No ei kai toi bussin keulakoristekkaan lähtenyt vetämään millään ruuhkaisella tiellä tietäen että dösä puskee vastaan vai mitä meinaat?Se siellä ruuhka Suomessa on vähä eri asia kuin tuolla tiellä missä toi poitsu ajoi . Ei voi sanoo mitenkään ruuhkaiseksi mutta tässä toinen IDIOOTTI samalta paikkakunnalta![]()
Nää on niin kliseitä nää puolustelut....Kaleva Törkeä liikenteen vaarantaminenTiellä oli varmaan vaan föönimiehet eikä ketään muita
Itsensä vaaransi ei ketään muuta
Tunnustaako kukaan ?![]()