G
Guest
Guest
No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa![]()
![]()
Joo, noilla eväillä saa muuten motaristakin yllättävän mutkikkaanNo ei kukaan. Kyllähän se niin menee, että kossupullolla pyörä käyntiin ja toisella liikkeelle, ylinopeuksiin juodaan pirtua tai pontikkaa tarpeen mukaan.Kuka sitä ny selvinpäin tommosia nopeuksia uskaltaa ajaa![]()
![]()
Niinhän se tietysti on, että idioottien tekemiset eivät ole minun vastuulla, mutta noiden tekemisien vaikutukset ulottuvat myös meikäläiseen ja maihin kaikkiin, valitettavastiSillälailla! Onko suomalaiset ottaneet asiakseen suorittaa tankojuopumuksen maailmanennätyksen?
...silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani...![]()
Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.
Noinhan sen Lahden tapauksen laita tais todellakin olla, turhaa pitää tutkintavankeudessa kun ei syytä ole....silti mua EI hävetä pätkääkään olla motoristi! Ei oo meinaan jonkun idiootin tempaukset minun vastuullani...![]()
Edit: PS. Lahden rattijuoppo pääsi juu vapaalle, koska syytä pitää tutkintavankeudessa heputarta ei ollut. Keissihän oli vesiselvä: kuski ei.